فروشگاه

توضیحات

تجاوز به عنف در حقوق انگلستان

زنای به عنف در حقوق انگلیس
زنای به عنف شدیدترین مصداق جرایم جنسی غیرکشنده است که علیه شخص ارتکاب می‌یابد. حداکثر مجازات این جرم، حبس ابد است. این بخش از قانون توسط قانون عدالت کیفری و نظم عمومی مصوب سال ۱۹۹۴ اصلاح شده است.
عنصر مادی
عنصر مادی زنای به عنف هنگامی تحقق می‌یابد که مردی با مردی [دیگر] یا زنی بدون رضایت وی،

مقاربت جنسی داشته باشد. قانون جرایم جنسی مصوب سال ۱۹۵۶ تبصره ۱ از ماده ۱ آنگونه که توسط قانون عدالت کیفری و نظم عمومی مصوب سال ۱۹۹۴ اصلاح شده است، بیان می‌دارد: «[زنای به عنف] جرم مردی است که به زن یا مرد دیگری زنای به عنف می‌کند.»

 

۲۱صفحه فایل ورد (Word) فونت ۱۴ منابع دارد

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

تجاوز به عنف در حقوق انگلستان
تجاوز به عنف در حقوق انگلستان

 

تجاوز به عنف در حقوق انگلستان

متهم
دقت کنید که صرفاً یک مرد می‌تواند به جرم زنای به عنف متهم شود، در قانون، زن نمی‌تواند مرتکب جرم زنای به عنف شود. با وجود این، یک زن ممکن

است به معاونت در زنای به عنف متهم شود. مثلاً روزمری وست (Rosemary west) زن فردریک وست (Frederick west)، که ادعا می‌شد قاتل قتل‌های

زنجیره‌ای است، در ابتدا دو اتهام مبنی بر مساعدت و تحریک به زنای به عنف نسبت به دختری بر او وارد بود. در پرونده دی. پی.پی. علیه‌کی.وسی. (DDP V. K. and C) (1997) دو دختر نوجوان (۱۹-۱۳ ساله) به معاونت در جرم زنای به عنف محکوم شدند.

در گذشته اَماره انکارناپذیری وجود داشت مبنی بر اینکه پسران زیر ۱۴ سال نمی‌توانستند مقاربت جنسی داشته باشند و بنابراین نمی‌توانستند در مقابل جرم زنای به عنف مسئول باشند. این قاعده، کاملاً نامعقول به نظر می‌رسید، زیرا واضح بود که در واقع، چنین پسرانی قادر به مقاربت جنسی

هستند. بنابراین، این قاعده توسط ماده ۱ قانون جرایم جنسی مصوب سال ۱۹۹۳ نَسخ شد. پسران نوجوان هنوز می‌توانند از حمایت دفاع عمومی طفولیت که برای کلیه جرایم موجود است، برخوردار شوند.
بزه‌دیده
تا سال ۱۹۹۴، جرم زنای به عنف صرفاً می‌توانست علیه زنان ارتکاب یابد. اوضاع و احوالی که یک مرد در آن به زور، مجبور به پذیرش لواط می‌شد، بعضی اوقات در رسانه‌ها از آن به زنای……………….

 

مقاربت جنسی

تا سال ۱۹۹۴، برای تحقق زنای به عنف، مقاربت جنسی محدود بود به دخول عورت به قُبُل. این ایده توسط قانون عدالت کیفری و نظم عمومی مصوب سال ۱۹۹۴ اصلاح شده و اکنون زنای به عنف شامل دخول عورت به دُبُر نیز می‌باشد. تبصره ۲ از ماده ۱ اصلاحیه قانون……………….

 

رضایت
فقدان رضایت بزه‌دیده، مقاربت جنسی را به زنای به عنف تغییر می‌دهد. این شرط را می‌توان در تبصره ۲ از ماده ۱ از قانون جرایم جنسی مصوب سال ۱۹۵۶ دید که در بالا ذکر شد.…………

 

رضایت اخذ شده از طریق تقلب
اگر بزه‌دیده به مقاربت رضایت دهد اما صرفاً به دلیل دروغی باشد که متهم گفته، وضعیت چگونه………………

 

بلافاصله بعد از پرداخت موفق میتوانید فایل کامل این پروژه را با سرعت و امنیت دانلود کنید

 

 

 

 

1 نقد وبررسی برای تجاوز به عنف در حقوق انگلستان

  1. samira motahedi

    تجاوز به عنف در حقوق انگلستان مقاله عالی بود

افزودن نقد و بررسی

تجاوز به عنف در حقوق انگلستان

1 نقد و بررسی

تجاوز به عنف در حقوق انگلستان پایان نامه مقاله پروپوزال کارشناسی ارشد

قیمت : تومان15,000