فروشگاه

توضیحات

ارزیابی شعب بانک پارسیان با کارت امتیازی متوازن و رتبه بندی شعب باسلسله مراتب فازی تصمیم گیری چند معیاره

هدف از اجرای این پایان نامه به دست آوردن روشی جهت ارزیابی عملکرد شعب بانک پارسیان و در نهایت رتبه بندی آن می باشد تا با کمک آن بتوان به

درجه بندی شعب پرداخت. در این تحقیق ابتدا شاخص های عملکردی متناسب با ۴ منظر کارت امتیازی متوازن تعریف گردیده اند. آنگاه ابتدا با کمک

تحلیل سلسله مراتب فازی وزن منظرهای کارت امتیازی متوازن تعیین گردیده اند

و سپس شاخص های عملکردی با کمک روش آنتروپی شانون وزن یابی

گردیده اند و وزن های آنان با وزن های به دست آمده از منظر های اصلی ترکیب گردیده و شاخص های موزون را تشکیل داده اند و در نهایت شعبات با

استفاده از روش TOPSIS و با کمک شاخص های موزون شده مربوط به هر شعبه

، امتیاز دهی شده اند و با توجه به امتیازات به دست آمده رتبه بندی

گردیده اند.
در پایان با استفاده از رگرسیون چند متغیره به بررسی تاثیر گذار بودن شاخص های مربوط به هر منظر ، با عملکرد می پردازیم و مشخص گردید که ۱۱ شاخص از شاخص های تعریف شده دارای رابطه با عملکرد می باشند.

 ۱۱۵صفحه فایل ورد (Word) فونت ۱۴ منابع دارد

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

"<yoastmark

 

چکیده: ۱
مقدمه: ۲
فصل اول: کلیات تحقیق
۱۱ مقدمه ۴

۲-۱ تاریخچه مطالعاتی ۴
۳-۱ بیان مسئله ۶
۴-۱ چارچوب نظری تحقیق ۸
۵-۱ فرضیه های تحقیق ۱۱
۶-۱ اهمیت و ضرورت تحقیق ۱۱

۷-۱ اهداف تحقیق ۱۲

۱-۷-۱ اهداف علمی ۱۲
۲-۷-۱ هدف کاربردی ۱۲

۸-۱ حدود مطالعاتی ۱۲

ارزیابی شعب بانک پارسیان با کارت امتیازی متوازن و رتبه بندی شعب باسلسله مراتب فازی تصمیم گیری چند معیاره

۱-۸-۱ قلمرو موضوعی ۱۲
۲-۸-۱ قلمرو زمانی ۱۲

۳-۸-۱ قلمرو مکانی ۱۳
۹-۱ تعریف واژگان و اصطلاحات ۱۶
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق
۱-۲ مقدمه ۱۹
۲-۲ تاریخچه بانک پارسیان ۱۹
۳-۲ معرفی چشم اندازها ۲۰

۴-۲ شبکه شعب بانک پارسیان ۲۰
۵-۲ ارزیابی عملکرد و روش های انجام آن ۲۱
۱-۵-۲ تعریف و مفهوم عملکرد ۲۱
۲-۵-۲ ارزیابی عملکرد ۲۲

۳-۵-۲ روش های مختلف ارزیابی عملکرد ۲۲

۴-۵-۲ روش های مختلف ارزیابی عملکرد شعب بانک پارسیان ۲۶

۶-۲ روش ارزیابی عملکرد با استفاده از کارت امتیازی متوازن ۲۸
۱-۶-۲ معرفی کارت امتیازی متوازن ۳۱
۷-۲ معیارها و نسسبت های مالی و غیرمالی در کارت امتیاز ی متوازن بانک ۳۴
۸-۲ فرایند تحلیل سلسله مراتب فازی ۴۹
۹-۲ تصمیم گیری چند معیاره ۵۰
۱۰-۲ TOPSIS 50

۱۱-۲ آنتروپی شانون ۵۱
۱۲-۲ پیشینه ی تحقیق ۵۱
۱-۱۲-۲ تحقیقات انجام شده در خارج کشور ۵۱
۲-۱۲-۲ تحقیقات انجام شده در داخل کشور ۵۴
فصل سوم: روش‌ اجرای تحقیق
۱-۳ مقدمه ۶۱
۲-۳ روش تحقیق ۶۱

۳-۳ جامعه آماری ۶۱
۴-۳ مدل مفهومی تحقیق و شیوه اندازه گیری متغیرهای تحقیق ۶۲
۵-۳ سوالات پژوهشی ۶۵
۶-۳ روش و ابزار گردآوری اطلاعات ۶۵
۷-۳ روش تجزیه و تحلیل داده ها ۶۶

۱-۷-۳ مراحل حل FAHP بر اساس روش تحلیل توسعه ای ( EA ) 66
۲-۷-۳ مراحل ریاضی حل آنتروپی شانون ۶۸
۳-۷-۳ مراحل ریاضی روش TOPSIS 69
۴-۷-۳ رگرسیون و روشهای محاسبه ی آن ۷۰
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها
۱-۴ مقدمه‏ ۷۴
۲-۴تحلیل توصیفی متغیر های تحقیق ۷۴

۳-۴ بررسی پذیره های زیر بنایی مدل رگرسیون خطی ۷۸

۴-۴ تجزیه و تحلیل استنباطی فرضیات پژوهشی ۸۱
۱-۴-۴ تحلیل و بررسی فرضیه شماره یک : ۸۱
۲-۴-۴ تحلیل و بررسی فرضیه شماره دو : ۸۵
۳-۴-۴ تحلیل و بررسی فرضیه شماره سه : ۹۱
۴-۴-۴ تحلیل و بررسی فرضیه شماره چهار : ۹۶

۵-۴پاسخ پرسش های پژوهشی ۱۰۰
۱-۵-۴ پرسش اول ۱۰۰
۲-۵-۴ پرسش دوم ۱۰۱
۳-۵-۴ پرسش سوم ۱۰۱
۴-۵-۴ پرسش چهارم ۱۰۲

۵-۵-۴ پرسش پنجم ۱۰۲
۶-۵-۴ پرسش ششم ۱۰۳
۶-۴ خلاصه نتایج آزمون فرضیه ها ۱۰۴
فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادات
۱-۵ مقدمه ۱۰۶

سلسله مراتب فازی تصمیم گیری چند معیاره

۲-۵ ارزیابی نتایج و آزمون فرضیه ها ۱۰۶
۱-۲-۵ نتایج فرضیه اول ۱۰۷
۲-۲-۵ نتایج فرضیه دوم ۱۰۷
۳-۲-۵ نتایج فرضیه سوم ۱۰۸
۴-۲-۵ نتایج فرضیه چهارم ۱۰۹
۳-۵ نتیجه گیری کلی تحقیق ۱۰۹
۴-۵ پیشنهادها ۱۱۰

۱-۴-۵ فرضیه اول ۱۱۰
۲-۴-۵ فرضیه دوم ۱۱۰
۳-۴-۵ فرضیه سوم ۱۱۱
۴-۴-۵ فرضیه چهارم ۱۱۱

۵-۵ محدودیت های تحقیق ۱۱۲
پیوست ها
منابع و ماخذ
منابع فارسی: ۱۲۰
منابع لاتین: ۱۲۳
چکیده لاتین ۱۲۵

جدول( ۱-۲) پراکندگی شبکه شعب ۲۰
جدول( ۲-۲)جدول ذخیره گیری اختصاصی مربوط به مطالبات سررسید گذشته مشتریان ۴۴
جدول(۳-۲)خلاصه متغیر ها و نسبت های تایید شده در آزمون دکتر کاشانی پور ۵۵
جدول( ۱-۳)خلاصه نحوه ی محاسبه امتیازات به نسبت سابقه کار ۶۴

 

ارزیابی شعب بانک پارسیان با کارت امتیازی متوازن و رتبه بندی شعب باسلسله مراتب فازی تصمیم گیری چند معیاره

جدول( ۲-۳) خلاصه نحوه ی محاسبه امتیازات به نسبت سطح تحصیلات ۶۴
جدول (۱-۴) : شاخص های توصیف کننده متغیرها ی منظر یادگیری و رشد ۷۵
جدول (۲-۴) : شاخص های توصیف کننده متغیرها ی منظر کسب و کار داخلی ۷۶
جدول (۳-۴) : شاخص های توصیف کننده متغیرها ی منظر مشتری ۷۷
جدول (۴-۴) : شاخص های توصیف کننده متغیرها ی منظر مالی ۷۷

جدول (۵-۴) : شاخص های توصیف کننده متغیر عملکرد ۷۸
جدول(۶-۴)ضریب تعیین و ضریب همبستگی متغیر های منظریادگیری و رشد ۸۲
جدول (۷-۴) تحلیل واریانس متغیر های منظر یادگیری و رشد ۸۲

جدول (۸-۴) ضرایب معادله ی رگرسیون متغیر های منظر یادگیری و رشد ۸۲
جدول(۹-۴)ضریب تعیین و ضریب همبستگی متغیر های منظر کسب و کار داخلی ۸۶

جدول (۱۰-۴) تحلیل واریانس متغیر های منظرکسب و کار داخلی ۸۶
جدول (۱۱-۴) ضرایب معادله ی رگرسیون متغیر های منظر کسب و کار داخلی ۸۷
جدول(۱۲-۴) ضریب تعیین و ضریب همبستگی متغیر های منظرمشتری ۹۱
جدول (۱۳-۴) تحلیل واریانس متغیر های منظر مشتری ۹۲

جدول (۱۴-۴) ضرایب معادله ی رگرسیون متغیر های منظر مشتری ۹۲
جدول(۱۵-۴)ضریب تعیین و ضریب همبستگی متغیر های منظرمالی ۹۶

ارزیابی شعب بانک پارسیان با کارت امتیازی متوازن و رتبه بندی شعب باسلسله مراتب فازی تصمیم گیری چند معیاره

جدول (۱۶-۴) تحلیل واریانس متغیر های منظر مالی ۹۶
جدول (۱۷-۴) ضرایب معادله ی رگرسیون متغیر های منظر مالی ۹۷

جدول (۱۸-۴) وزن های به دست آمده با کمک روش FAHP 101
جدول (۱۹-۴) وزن های به دست آمده با کمک روش آنتروپی شانون برای متغیر های منظر یادگیری و رشد ۱۰۱
جدول (۲۰-۴) وزن های به دست آمده با کمک روش آنتروپی شانون برای متغیر های منظر کسب و کار داخلی ۱۰۲
جدول (۲۱-۴) وزن های به دست آمده با کمک روش آنتروپی شانون برای متغیر های منظر مشتری ۱۰۲

جدول (۲۲-۴) وزن های به دست آمده با کمک روش آنتروپی شانون برای متغیر های منظر مشتری ۱۰۲
جدول (۲۳-۴) جدول امتیازات به دست آمده با کمک TOPSIS و رتبه بندی شعب با استفاده از این امتیازات ۱۰۳
جدول (۲۴-۴) جدول خلاصه نتایج ۱۰۴

نمودار شماره ی ( ۱-۱) منظر های اصلی کارت امتیازی متوازن ۹
نمودارشماره ی (۱-۲) خلاصه ی کار انجام شده ۵۲
نمودار شماره ی ( ۲-۲ )خلاصه انجام کار محققین ۵۷
نمودارشماره ی (۱-۳ ) اعداد مثلثی M1 و M2 67
نمودار شماره ی (۱-۴) : نمودار نرمال بودن مانده ها ۷۹

نمودار شماره ی (۲-۴) : نمودار نرمال بودن مانده ها ۸۰
نمودار شماره ی (۳-۴) : بررسی ثابت بودن واریانس ها ۸۰
نمودار شماره ی (۴-۴)و(۵-۴) : بررسی رابطه ی خطی بین متغیر وابسته

ارزیابی شعب بانک پارسیان با کارت امتیازی متوازن و رتبه بندی شعب باسلسله مراتب فازی تصمیم گیری چند معیاره

ومتغیر ساعات آموزشی کارکنان (l1 ) و سابقه کار کارکنان (l2) 83
نمودار شماره ی (۶-۴)و(۷-۴) : بررسی رابطه ی خطی بین متغیر وابسته ومتغیر امتیازات تحصیلی کارکنان (l3 ) و پاداش پرداخت شده به کارکنان (l4) 84
نمودار شماره ی (۸-۴)و(۹-۴) : بررسی رابطه ی خطی بین متغیر وابسته ومتغیر بهره وری کارکنان (p1 ) و کنترل ریسک نقدینگی (p2) 88
نمودار شماره ی (۱۰-۴)و(۱۱-۴) : بررسی رابطه ی خطی بین متغیر وابسته ومتغیر نرخ رشد مشتری (p3 ) و ارزش ستانده کل بر نیروی کار (p4) 88

نمودار شماره ی (۱۲-۴)و(۱۳-۴) : بررسی رابطه ی خطی بین متغیر وابسته ومتغیرتوان کنترل ریسک اعتباری (p5 ) وکنترل مطلوب منابع (p6) 89
نمودار شماره ی (۱۴-۴)و(۱۵-۴) : بررسی رابطه ی خطی بین متغیر وابسته ومتغیر هزینه جذب سپرده (p7) و بازدهی جذب سپرده کارکنان (p8) 89

نمودار شماره ی (۱۶-۴)و(۱۷-۴) : بررسی رابطه ی خطی بین متغیر وابسته ومتغیرسرانه ی تسهیلات شعبه (c1) و نرخ رشد تسهیلات(c2) 93

نمودار شماره ی (۱۸-۴)و(۱۹-۴) : بررسی رابطه ی خطی بین متغیر وابسته ومتغیرنسبت سود به سپرده ها (c3 ) و تعداد ATM و POS شعبه(c4) 93

نمودار شماره ی (۲۰-۴)و(۲۱-۴) : بررسی رابطه ی خطی بین متغیر وابسته ومتغیر تعداد تراکنش های خدمات نوین (c5 ) و نرخ حفظ مشتری(c6) 94
نمودار شماره ی (۲۲-۴)و(۲۳-۴) : بررسی رابطه ی خطی بین متغیر وابسته ومتغیر درآمد عملیاتی (f1 ) و نرخ بدهی (f2) 97
نمودار شماره ی (۲۴-۴)و(۲۵-۴) : بررسی رابطه ی خطی بین متغیر وابسته ومتغیربازده دارایی ها (f3 ) ونسبت درآمد به هزینه (f4) 98
نمودار شماره ی (۲۶-۴)و(۲۷-۴) : بررسی رابطه ی خطی بین متغیر وابسته ومتغیرکنترل حاشیه سود بانکی (f5 ) و تعهدات ضمانتنامه ها و اعتبارات اسنادی داخلی(f6) 98

ارزیابی شعب بانک پارسیان با کارت

مقدمه:
پیچیدگی محیط در عرصه رقابتی کسب و کار و افزایش انتظارات مشتریان ، ضرورت آگاهی از نقاط قوت و ضعف سازمان و بهبود مستمر آن را آشکار کرده

است . ا ز طرفی دیگر آنچه در رقابت پذیری حائز اهمیت است ، توانایی سازمان برای عمل و عکس العمل در محیط رقابتی است . و آنچه که این عوامل

را بررسی و سپس بهبود می بخشد، ارزیابی عملکرد سازمان ها و یا حسابرسی عملیاتی آنان است. چرا که امروزه پاسخگویی مسئولین در مقابل

اختیاراتی که به آنان واگذار شده ، اهمیت زیادی پیدا کرده است . بنابراین حسابرسی عملیاتی جزء لاینفک پاسخگویی بوده و می تواند نقاط قوت و ضعف را بشناسد و در محیط رقابتی تاثیر بسزایی در پیشی گرفتن داشته باشد .

ارزیابی شعب بانک پارسیان با کارت امتیازی متوازن و رتبه بندی شعب باسلسله مراتب فازی تصمیم گیری چند معیاره

در مورد بانک ها شعبه در مدیریت کلان موسسه به عنوان نقطه ای

استراتژیک قلمداد می شود . شعبه نقطه برخورد ، تعامل و تلاقی ما با مشتریان ، ویترین سازمان و نقطه بروز و ظهور و تبلور همه سیاست ها ، برنامه

ها و تلاش های موسسه است و به همین جهت همواره کانون و محور برنامه ریزی بوده است . این شرایط در مورد بانک ها حساستر به نظر می رسد

چراکه خیلی از کارشناسان معتقدند که اولین حلقه ارتباطی نظام اقتصادی با مردم ، شعب بانکی هستند. بنا براین آنچه باعث رشد و شکوفایی بانک ها

و سپس اقتصاد می شود شعب بانک ها هستند .

ارزیابی عملکرد شعب نه تنها باعث بهبود عملکرد آنان و سپس کل بانک می شود بلکه در سطح کلان می تواند باعث بهبود اقتصاد نیز گردد .
در این فصل پس از عنوان کردن بیان مسئله ، تاریخچه تحقیق و اهداف آن به چارچوب نظری تحقیق و تعریف واژگان و اصطلاحات می پردازیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بلافاصله بعد از پرداخت موفق میتوانید فایل کامل این پروژه را با سرعت و امنیت دانلود کنید

 

 

1 نقد وبررسی برای ارزیابی شعب بانک پارسیان با کارت امتیازی متوازن و رتبه بندی شعب باسلسله مراتب فازی تصمیم گیری چند معیاره

  1. asir

    ارزیابی شعب بانک پارسیان با کارت امتیازی متوازن و رتبه بندی شعب باسلسله مراتب فازی تصمیم گیری چند معیاره پروژه عالی

افزودن نقد و بررسی

ارزیابی شعب بانک پارسیان با کارت امتیازی متوازن و رتبه بندی شعب باسلسله مراتب فازی تصمیم گیری چند معیاره

1 نقد و بررسی
ارزیابی شعب بانک پارسیان با کارت امتیازی متوازن و رتبه بندی شعب باسلسله مراتب فازی تصمیم گیری چند معیاره

قیمت : تومان9,900