مشاهده / بستن موضوعات

مطالعات معماری موزه جنگ

دسته بندی: معماری
4229 بازدید

پایان نامه موزه جنگ

چکیده:

در دنياى كنونى، رويكرد جهانى ملت ها از يك سو به توسعه دانش و فن آورى در ابعاد گوناگون پرداخته است و از سوی ديكر در جستجوى مبانى و ريشه فرهنگ و تمدن ملت ها به كند وكاو مى پردازد، از اين رو دستيايى به نشانه هاى تمدن و فرهنگ در هر كشور اعم از پدیدار گشتن اين دو مقوله در غالب آثار تاریخی تاريخى، اشيا، آداب و رسوم، هنرها، بیش از پیش اهميت يافته است ٠موزهاى جنگ يكى از پايدارترين ميراث تلخ و عبرت انگیز و در برداشتى ديگر مقاومت دليران يك كشور مورد تهاجم در براير مهاجمان ستيزه خو و ستيزه جومى باشد نسلهاى حال و آينده در برداشث هاى خود از واقعه هاى تلغ جنگ جز در نوشتارها و كتابها شايد نتوانند برداشت های هاى ذهني خود را تكميل و به يرسشهاى متوالى و متواتر درون خود قناعت و اكتقا نمايند.با توجه به این موضوع،بدیهی است لزوم وضرورت برای نگهداری،مطالعه ونمایش آثار مذکور تمهیدی برای این رویکرد است،به بیانی دیگر در دنیای کنونی ودر جهانی که در آن تبادل فرهنگ واندیشه معنی تازه ای پیدا کرده است،فراهم دیدن مکانی برای نمایش آثار بجای مانده از دنیای کهن،نیز معنای نوینی دارد،بدین ترتیب ضرورت ایجاد و راه ندازی موزه ها در دنیای کنونی واضح و روشن می نماید.

 

132صفحه  فونت 14 منابع دارد قیمت:24000 تومان

 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

 


ارتباطات

4764 بازدید

ارتباطات

ارتباط جمعی هم هنر‍‍‌‍، هم مهارت و هم علم است؛ گاهی مهارت است چون فنون اساسی و قابل یادگیری را دربرمی گیرد همچون كار با دوربین تلویزیونی یا یاداشت برداری از یك مصاحبه گاهی هنر است به این معنی كه دربرگیرنده خلا  پنهانی مثل انتخاب یك عنوان جذاب برای یك خبر یا گزارش.

علم است به این معنی كه می توان از اصول معین قابل اثباتی در كار ارتباط استفاده كرد تا پیام یا هر چیز دیگری با اثربخشی به اهداف از پیش تعیین شده، برسد.

ارتباط جمعی را نمی توان چه در بحث تكنولوژی و چه در بحث نظریه در یك یا دو جنبه محدود كرد، زیرا هنر پرسش های مهمی درباره ارتباط جمعی وجود دارد كه به روش دیگری قابل بررسی نیستند. مگر با استفاده از «روش علمی».

نظریه ها و مفاهیم ارتباط جمعی پاسخی هستند به چیستی های چگونگی ارتباط جمعی، نظریه به معنی درك ما از چگونگی جریان امور است. نظریه این امكان را به ما می دهد كه همیشه در مورد كاری كه انجام می دهیم آگاهی و درك به همراه نظریه داشته باشیم.

نظریه پردازان حوزه علوم ارتباطات از گذشته تا كنون برای تبیین بسیاری از نظریه های ارتباط جمعی از فولكلور، عقل سنتی، و عقل متعارف استفاده میکنند، همانند آن چه كه «دنیس مك كوییل» به آن اشاره كرده است.

اعتقاد نظریه پردازان علوم ارتباطات اینست كه ما به هر حال همیشه به نوعی نظریه عمل می كنیم، پس چرا كوشش نكنیم كه آن را به بهترین «نظریه» ممكن تبدیل كنیم. هدف «نظریه های ارتباط جمعی» بالا بردن درك ما از فرایند ارتباط جمعی است.

 

90 صفحه فونت 14 فایل ورد  قیمت:3000تومان

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

 اگر مطلب مورد نظر خود را در این سایت پیدا نکردید میتوانید از قسمت سفارش پروژه جدید کار تحقیقی خود را به ما سفارش دهید