بررسی و شناسايی موانع اجری قانون مديريت خدمات کشوری

دسته بندی: مدیریت
587 بازدید

در سالهاي اخير توجه نسبت به برنامه ريزي جامع يا استراتژيک ، به طور روز افزون افزايش يافته و تنها راه اثربخشي و کارآمدي سازمانها و مديران ، در بهره گيري از اين شيوه برنامه ريزي جستجو شده است]الواني،1388،ص53[ .
قانون مديريت خدمات کشوري در راستاي تغييرات عمده و برنامه ريزي کلان در سياست هاي اداري و يکسان سازي قوانين مختلف استخدامي به خصوص قانون استخدام کشوري که به مرور زمان شامل اصلاحات متعددي شد و شايد يکي از مهم ترين عوامل ايجاد تبعيض در سيستم اداري کشور بود و با اصول و اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هم خواني نداشت، تدوين شد]حائري اصفهاني،1389،ص7[.
هدف اصلي قانون مديريت خدمات كشوري جلب رضايت مردم است و بر اساس اين قانون دستگاههاي دولتي به عنوان خدمتگزاران مردم در نظر گرفته شده‌اند. بر اساس اين قانون تمامي كارمندان دستگاهها ملزم به امضاي يك منشور اخلاقي مي‌شوند و در همين حال بخش مهمي از ارزيابي عملكرد كارمندان و سازمانها به نقطه نظرات و رضايت مردم بستگي خواهد داشت و اساسا ادامه فعاليت آنها منوط به عملكرد مثبت وجلب رضايت مردم خواهد بود]سايت مجلس،بهرامي،1389،ش1712،ص1[.
قانون مديريت خدمات كشوري فقط پرداخت دستمزد نيست و برخلاف آن كه در قانون مديريت خدمات كشوري بحث پرداخت دستمزدها بزرگ‌نمايي مي‌شود، اين قانون داراي جامعيت بوده و ابعاد بسياري را در بر مي‌گيرد. پرداخت دستمزدها تنها بخش كوچكي از قانون مديريت خدمات كشوري است و مسائل مربوط به اصلاح ساختار‌هاي دولت، اصول حكمراني خوب، مشاركت، شفافيت، پاسخگويي، عدالت‌گرايي، كارايي و اثربخشي در دولت از رويكرد‌هايي است كه مورد توجه قانون مديريت خدمات كشوري است]شمال نيوز،طباطبايي،1389،ش10567،ص1[.


1-2 بيان مسئله تحقيق
دولت به کمک خط مشي عمومي ، راهنما وملاکي را براي رفتارهاي مديريت ارائه مي دهد .خط مشي عمومي ابزاري در دست دولت است تا خواست هاي محيطي را تجسم بخشد و انجام آنها را متضمن شود؛ و در خط مشي هاي عمومي راه حل مسائل مبتلا به جامعه به شکل ضابطه و مقررات تبلور پيدا مي کنند ،معيارها و استانداردها ي کار مشخص مي شوند ، سلامت جامعه تضمين مي شود و از آلودگي هاي احتمالي پيش گيري به عمل مي آيد.

 

 

72صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع  دارد قیمت 15000 تومان 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید 

انجام پروپوزال و پایان نامه مدیریت در کوتاهترین زمان با موضوعات خاص شما. منتظر تماس شما هستیم

از ساعت 11 الی 19 روزهای کاری02166479693

 


مديريت كنترل كيفيت توليد محصولات شيرينی و شكلات

دسته بندی: مدیریت
2277 بازدید

شكلات يكي از پر مصرف ترين مواد خوردني جهان است. كافي است در نظر آوريم كه در اروپا سالانه ميلياردها دلار شكلات مصرف مي شود. اروپايي ها به طور متوسط سالانه 9 كيلو شكلات مي خورند، اين رقم در اروپا به بيش از 2 ميليون تن در سال مي رسد. شكلات در واقع نوعي سيستم كلوئيدي است كه در آن فاز مايع را كره كاكائو و فاز پراكنده را ذرات پودر كاكائو و شكر تشكيل مي دهند. شكلات به دليل داشتن سه ماده كافئين، تئو برومين ، وفيتل استيل آمين محرك ملايم بوده و موجب احساس شعف و ارامش بخشي مي گردد. شكلات نه تنها يكي از اجزاي اصلي مورد استفاده در قنادي است ، بلكه طعم لذت بخش آن باعث شده كه در شيريني سازي ، بستني سازي و ساير فرآورده هاي غذائي مورد استفاده قرار گيرد. شكلات را به اشكال مختلف از قبيل آشاميدني ، شربت ، طعم دهنده ، پوشش يا شيريني مورد استفاده قرار مي دهند.
آنچه پيش روي داريد فرايد توليد شكلات در شركت صنعتي "آراكس"است كه با نگاهي به انواع شكلات كنترل كيفيت توليد اين محصول در اين شركت مورد توجه قرار گرفته است.

 

60صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع  دارد قیمت 21000 تومان

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید 

انجام کلیه کارهای مقاله و پایان نامه در کوتاهترین زمان با موضوعات خاص شما. منتظر تماس شما هستیم

از ساعت 11 الی 19 روزهای کاری02166479693

 

 


فراموشی سازمانی

دسته بندی: مدیریت
3139 بازدید

تغییرات و پیشرفت های تکنولوژی موجب تغییر شکل محیط رقابتی در سازمان ها شده،چالش ایجاد کرده و به موجب آن فرصت های جدیدی ایجاد می کند.بنابراین شرکت ها نیازمند استراتژی های جدیدی هستند.یکی از مناسب ترین استراتژی ها تمرکز بر روی سرمایه فکری و دانش افراد است.در نتیجه مدیریت دانش عامل ضروری برای موفقیت است.در مدیریت دانش سازمان باید دانش نوین را بیاموزد ( یادگیری سازمانی) وهمچنین دانش موجود خود را کنترل نماید یعنی ضمن جلوگیری از نابودی دانش مفید در موارد مقتضی توانایی حذف و نادیده گرفتن برخی از ذخایر دانشی خود را داشته باشد که به آن فراموشی سازمانی هدفمند می گویند.

 

8صفحه فایل ورد (قابل ویرایش Word) فونت 14 منابع  دارد قیمت 7000 تومان 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

انجام پروپوزال و پایان نامه مدیریت در کوتاهترین زمان با موضوعات خاص شما. منتظر تماس شما هستیم

از ساعت 11 الی 19 روزهای کاری02166479693

 


تجارت الکترونیک و بررسی فرصت ها و تهدیدهای آن در ایران

دسته بندی: مدیریت
1388 بازدید


چکیده
تجارت الکترونیک یک مفهوم جدید نیست و استفاده از فناوریهای الکترونیکی در انجام امور بازرگانی و تجاری به سالها قبل باز مي گردد .يك عقيده اين است كه اولين داد و ستدي كه توسط تلفن و يا فاكس انجام گرفت ، اولين داد و ستد به شكل تجارت الكترونيكي بوده است. اما تجارت الكترونيك به شيوه امروزي در دهه 60 ميلادي و بر مبناي « مبادله الكترونيك داده ها » ، يعني تبادل الكترونيك اسناد استاندارد شده از يك رايانه به رايانه ديگر ، شكل گرفت. مبادله الكترونيك اطلاعات زمينه انتقال الكترونيكي اسناد تجاري را براي شركت ها فراهم نمود .
با توجه به رشد روز افزون شبكه اينترنت و قابل دسترسي بودن براي همگان تجارت الكترونيك در كشور رو به رشد مي باشد . اين مسئله باعث ايجاد تغييرات عمده‌اي در شكل پول و سيستم‌هاي انتقال منابع در عرصه بانكداري گرديده است .
در اين پژوهش بر آن شديم تا ضمن بررسي مختصر مفاهيم تجارت الکترونیک ، بانكداري الكترونيكي و بسترهاي آن ، به بررسی مزايا و معايب بانكداري الکترونیک و بررسی تهدید ها و فرصت های تجارت الکترونیک در ایران و همچنین بررسی اصول مديريت ريسك براي بانكداري الكترونيك در قالب 4 فصل به شرح زیر بپردازیم.
فصل اول: شامل کلیات و مفاهیم تحقیق بوده و به بررسی مفاهیم و بیان مسئله تجارت الکترونیک می پردازد.
فصل دوم: با عنوان مبانی تجارت الکترونیک بوده که به بیان ساختار تجارت الکترونیک، مزایا و معایب و کاربردهای آن می پردازد
فصل سوم: نیز به بررسی وضعیت تجارت الکترونیک در ایران و فرصت ها و تهدید های آن می پردازد.
فصل چهارم: نتیجه گیری و پیشنهادات که از مجموع مطالب ذکر شده نتیجه گیری به عمل آمده است.
و در پایان نیز منابع مورد استفاده در تحقیق بیان شده است.

کلید واژه:
تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، بانکداری اینترنتی

 

90صفحه فایل ورد (قابل ویرایش Word) فونت 14 منابع  دارد قیمت 18000 تومان 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

انجام پروپوزال و پایان نامه حقوق در کوتاهترین زمان با موضوعات خاص شما. منتظر تماس شما هستیم

از ساعت 11 الی 19 روزهای کاری02166479693


تاثیر استرس و فشار روانی بر عملکرد کارکنان بانک صادرات حوزه جنوب تهران

دسته بندی: مدیریت
1278 بازدید

بيان مساله
فشارهای روانی که به اصطلاح استرس نامیده می شود در زندگی روزمره ما به طور فراوان مشاهده می گردد دنیای صنعتی امروز با پیشرفت تکنولوژیهای جدید گرفتاریهای فراوان به بار آورده است .نگرانی افراد نسبت به کار ، خانواده مشکلات اجتماعی وضع اقتصادی نیازهای گوناگون و توقعات روزافزون سازمانها از کارمندان همگی سبب می شود که افراد همواره دچار هیجانها ، تنش ها و نگرانی های گوناگون می باشد که این تنشها گاهی با ظرفیت جسمی و روانی او متناسب است و گاهی نیز با ان سازگار نیست و او را دچار مشکلات عدیده ای می نماید.
از آنجا که بخش مهمی از زندگی اجتماعی ما در محیط کار سپری می شود و بسیاری از روابط و مناسبات اجتماعی ما در طول ساعات کار شکل می گیرد می توان از کار به عنوان بخش بسیار مهم و اساسی زندگی یاد کرد. ارتقای بهداشت روانی محیط کار به عنوان یکی از مهمترین ابعاد توسعه و بهسازی منابع انسانی در سازمان ها در چند دهه اخیر توجه نیروهای سالم جسمی و فکری در موسسات اقتصادی ، خدماتی ، آموزشی و صنعتی را به خود جلب کرده است و همین امر می تواند در بالا بردن سطح بهره وری تاثیر به سزایی داشته باشد (غفوریان،1377، 39-37).
بخش مهمی از زندگی که استرس فراوانی برای افراد ایجادمیکند شغل آنهاست لذا در دهه های اخیر فشار عصبی یا استرس و علل و عوامل آن در محیط های شغلی و از جمله سازمانها مورد بررسی و توجه بسیاری واقع شده است به همین دلیل شرایط کار تاثیرات بسزایی در تامین سلامت روانی افراد دارد.

 

 

20صفحه فایل ورد (قابل ویرایش Word) فونت 14 منابع دارد قیمت 7000 تومان 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

انجام پروپوزال و پایان نامه مدیریت در کوتاهترین زمان با موضوعات خاص شما. منتظر تماس شما هستیم

از ساعت 11 الی 19 روزهای کاری02166479693


بیمه شخص ثالث

دسته بندی: مدیریت
3214 بازدید

پایان نامه بیمه شخص ثالث

با نگاه به آمارها وارقام موجود در كشور چه از لحاظ بروز تصادفات ك منجرب هقتل و جرح و خسارتهاي مالي مي شودو چه از لحاظ لطمات اقتصادي كه (يان تصافات در پاره اي از اوقات منجر به مرگ نخبگان ودانشجويان كشور شده است) و سرمايه هاي جبران ناپذيري را از بين برده است، با اين وصف ضرورت بازنگري و تحقيق در اينر امر نمايان مي شود. همچنين آمار فروش اين بيمه ناور و برآورد نرخ حق بيمه از دلايل اساسي ديگري در ضرورت اين تحقيق است. آمارهاي نشان مي دهد اگر چه حق بيمه ونرخ آن به نسبت اقشار مختلف جامعه نرخ بالايي است ،‌وبا دقت در محاسبات مي توان مبلغ حق بيمه را كاهش دهيم. با گسترش توزيع نرخ وسبك ، نرخ حق بيمه رانيز كاهش دهيم ، بعلاوه با وجود اين در پاره اي از شركتهاي بيمه ضريب خسارت تا 200% است واين ضريب مازاد از جلسه زيانهاي پرداختي مي باشد و اين تحقيق سعي در شناسايي عوامل اين زيان دارد. در كشور ما اين نكته ضروري مي نمايد كه عدم رضايت بيمه گر و بيمه گذار باعث شده است كه آرمان تعاون را كه در اين بيمه نامه در جهان توانسته است يكي از فاكتورهاي رفاه عمومي نيز باشد، در كشرو نقش موثري در مسائل اجتماعي نداشته باشد. و از منظر ديگر اين مسئوليت كه از زمانهاي گذشته مورد حمايت همگان بوده است از تمام توان خود بهره نگرفته است.

 

118صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع دارد قیمت 17000 تومان 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

انجام پروپوزال و پایان نامه  در کوتاهترین زمان با موضوعات خاص شما. منتظر تماس شما هستیم

از ساعت 11 الی 19 روزهای کاری02166479693


بررسی رابطه ی رضايت شغلی و استفاده بهينه از زمان در كارمندان استانداری زنجان

دسته بندی: مدیریت
1520 بازدید

چكيده
پژوهش حاضر به دنبال بررسي تأثير رضايت شغلي و استفاده بهينه از زمان در كارمندان استانداري زنجان مي باشد فرضيه هايي كه به معرض آزمايش گذاشته شدند عبارتند از رابطه بين رضايت شغلي و استفاده بهينه از وقت آيا معني دار است؟ فرضيه دوم اين پژوهش : رضايت شغلي كارمندان مرد بيشتر از كارمندان زن است؟وفرضيه سوم اينكه استفاده بهينه از وقت در مردان بيشتر از زنان است؟
گروه نمونه اين پژوهش شامل 50 نفر از كارمندان استانداري زنجان كه 25 نفر آن زنان و 25 نفر آنان را مردان تشكيل دادند كه به صورت تصادفي ساده انتخاب شدند و روي آنها دو آزمون رضايت شغلي و استفاده بهينه از وقت انجام شد كه پس از آن ، از دو روش آماري ضريب همبستگي پيرسون و t استفاده شد كه نتيجه به دست آمده به شرح زير مي باشد:
- بين رضايت شغلي و استفاده بهينه از وقت رابطه معني داري وجود دارد.
- رضايت شغلي كارمندان مرد بيشتر از كارمندان زن : تفاوت معني داري وجود ندارد.
- استفاده بهينه از وقت در مردان بيشتر از زنان : تفاوت معني داري وجود ندارد.

 

 

90صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع  دارد+پرسشنامه قیمت 15000 تومان 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

انجام پروپوزال و پایان نامه مدیریت در کوتاهترین زمان با موضوعات خاص شما. منتظر تماس شما هستیم

از ساعت 11 الی 19 روزهای کاری02166479693

 


رفتارهای کلامی و ارتباطی در بازاریابی

دسته بندی: مدیریت
1327 بازدید

چکیده
امروزه در رقابت های بازاریابی افرادی وجود دارند که هنگام پرزنت، با مهارت خاصی با دیگران ارتباط برقرار می کنند و با قدرت کلام خود خیلی زود شنونده را تحت تاثیر قرار می دهند. این رفتار یک رفتار ماهرانه اجتماعی است که باعث می شود دیگران آنها را افرادی موفق و با کفایت تلقی کنند. بخشی از این رفتارها کلامی و بخشی دیگر غیر کلامی هستند. متاسفانه اکثر پرزنتورها به ارتباط کلامی و قدرت بیان، بیشتر از ارتباط غیر کلامی اهمیت می دهند. این در حالی است که در یک تعامل دو نفره، 33 درصد از معانی و مفاهیم از طریق روش های کلامی و 66 در صد آن از طریق روش های غیر کلامی رد و بدل می شود. در واقع بعضی از رفتار ها که کارکرد ارتباطی دارند (مثل ژست ها، لبخند زدن، حرکات سر و...) به رفتارهای غیر کلامی معروفند.
یک پرزنتور باید یاد بگیرد چگونه با ارتباط غیر کلامی و فیزیکی خود در جهت نافذتر کردن کلام خود استفاده کند. به طور مثال اگر در هنگام پرزنت بخواهد چند نکته را برای طرف مقابل به شکل تاکیدی بیان کند، بهتر است روی هر کدام از کلمات کلیدی تن صدای خود را بالا ببرد و سپس کمی مکث کند تا مخاطب آنها را به ذهن بسپارد. در این نوشتار ضمن بررسی کاربرد ارتباط غیر کلامی در بازاریابی به انواع کارکرد های بدنی در این مهارت اشاره گردیده و مطالب به روش توصیفی و کتابخانه ای در سه فصل گرد آوری شده است.

کلید واژه:رفتارغیر کلامی،اجتماعی،پرزنت،بازاریابی،کلامی،بدنی، فیزیکی، ژست

 

 39صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع وپاورقی دارد قیمت 16000 تومان 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

انجام پروپوزال و پایان نامه مدیریت در کوتاهترین زمان با موضوعات خاص شما. منتظر تماس شما هستیم

از ساعت 11 الی 19 روزهای کاری02166479693

 


بررسي رابطه و همبستگی بين سبكهای رهبری و رضايت شغلی كاركنان

دسته بندی: مدیریت
1424 بازدید

پروژه اخير گامي است كوچك براي تحقق بخشيدن و حركت در سوي هدف فوق و رابطه و همبستگي بين سبك هاي رهبري و رضايت شغلي كاركنان را در سازمان برنامه و بودجه بررسي مي‌نمايد. و در ضمن خلاصه‌اي از تئوري‌ها و يافته هاي سبكهاي رهبري نود سال اخير را ارائه مي نمايد.
از جمله: نگرش هاي رفتاري ، خوكامه- مشاركتي،‌ مديريت، اقتضايي و نگرش‌هاي نوين رهبري از قبيل: تبادل رهبر- هموند، تئوري‌ اسناد،‌ جايگزين‌هاي رهبري، ارتباط چند جانبه، ارتباطات رهبري، شرطي سازي مؤثر، رهبري رويداد، رهبري انتقالي و خود رهبري ارائه شده‌اند. و از سه پژوهش رهبري بومي استفاده شده است.
روش گردآوري اطلاعات به روش پرسشنامه انجام گرفته است. در توصيف و تحليل يافته‌ها از روشهاي تحقيق توصيفي و همبستگي (تحليل رگرسيون دو متغييري) استفاده شده است. سه نوع پرسشنامه يعني پرسشنامه سبكهاي رهبري 1 تا 4 ليكرت، پرسشنامه همكار حداقل مرجح فيدلر و پرسشنامه 30 سوالي رضايت شغلي بعنوان ابزار پژوهش مورد استفاده قرار گرفته‌اند. در ضمن براي تحليل، پيشگيري از خطاي محاسبات دستي، تنظيم جداول فراواني و آزمون فرضيه‌ها از بسته نرم افزاري STATG استفاده شده است.

 

44صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع دارد+پرسشنامه قیمت 12000 تومان 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

 


بررسی تاثير ميزان بكارگيری فن‌آوری اطلاعات بر ساختار سازمانی شركت سهامی بيمه ايران در شهر تهران (از نظر مديران و معاونين)

دسته بندی: مدیریت
1055 بازدید

دوران جديد كه به عصر اطلاعات يا انفورماتيك معروف شده نويد دهنده جهاني نو با شيوه‌هاي نوين بكارگيري اطلاعات است. تاثير شگرفي كه فناوري اطلاعات در دو دهه اخير بر كار و زندگي بشر گذاشته در خلال تمدن چندين هزار ساله او سابقه ندارد. IT يا بعبارتي كاربرد علمي نظامهاي كامپيوتري توانسته علوم مختلف را ياري دهد كه هر يك گامي بلندبر داشته‌اند. (فلاح همت‌آبادي، 1382، صفحه 3)
سازمانها نيز در اين دوران به مثابه «مغزهاي پردازش كننده اطلاعات» در نظر گرفته مي‌شوند. سازمانها سيستمهاي اطلاعاتي هستند. هر جنبه‌اي از عملكرد سازمان بستگي به پردازش اطلاعات دارد و مديران تصميمات خود را از طريق پردازش اطلاعات اتخاذ مي‌كنند. با پيدايش اينترنت و اينترانت سازمانها مترادف با جريان اطلاعات گرديده‌اند. (مورگان به نقل از وارث 1380، صفحه 124)
همچنين در سازمانهاي امروزي مديران مجهز به رايانه‌هاي شخصي شده‌اند كه نه تنها امكان دسترسي به پايگاههاي مركزي داده‌ها را براي آنها فراهم مي‌كند بلكه به آنها اجازه مي‌دهد كه خود اطلاعاتي را ايجاد نموده و در پايگاههاي اطلاعاتي ذخيره نمايند. مديران در جوامع كنوني در جمع‌آوري اطلاعات و ذخيره‌سازي آن روي به عدم تمركز آورده‌اند. در ده سال آينده يافتن مديري كه بطور منظم از كامپيوتر براي نظارت بر فعاليتهاي سازماني خود و همچنين جمع‌آوري اطلاعات اوليه براي تصميم‌گيري استفاده نكند غيرعادي بنظر خواهد آمد غير معقول نيست كه پيش‌بيني كنيم در آينده بسيار نزديك سازمانها بر اساس شبكه اطلاعاتي خود ساختاربندي خواهند شد. در آينده مديران با استفاده از سيستم اطلاعاتي قادر خواهند شد كه به طور اثربخش فعاليتها را هماهنگ و كنترل نمايند و نياز به دوائر ستادي و تعداد زيادي از مديران مياني را كاهش دهند. استيفن را بينز در كتاب تئوري سازمان برخي از تبعات انقلاب حاصله در فناوري اطلاعاتي كه امكان وقوع آن هست را بدين گونه بر مي‌شمارد:
1- بوجود آمدن تركيبي از تمركز و عدم تمركز در سازمان
2- بوجود آمدن سازمانهاي تخت‌تر (سطح‌تر)
3- امكان كار كردن دهها ميليون نفر از كارگران و كارمندان در منزل

 

200صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 +جامعه آماری قیمت 17000 تومان 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید 

انجام پروپوزال و پایان نامه مدیریت در کوتاهترین زمان با موضوعات خاص شما. منتظر تماس شما هستیم

از ساعت 11 الی 19 روزهای کاری02166479693