فروشگاه

توضیحات

پاورپوینت بررسی رابطه بین آموزش وافزایش کاربرد بانکداری الکترونیکی در میان  کارکنان بانک رفاه

 

بانکداری الکترونیکی به فعالیت های مالی گفته می شود که با استفاده از تکنولوژی الکترونیکی انجام می گیرد. بانکداری الکترونیکی به بانک ها این فرصت رامی دهد تا به نیازهای متفاوت مشتریان در مکانهای گوناگون به صورت همزمان پاسخ گویند.

 

 

  ۷۵ اسلاید  فایل پاورپوینت  قیمت:۵۰۰۰۰ تومان

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

 

 

 

•آیا گسترش این نوع خدمات در بین مشتریان بانکها از جمله بانک رفاه مستلزم آموزش کارکنان بانک می‌باشد یا خیر؟
• تأثیر آموزش کارکنان در یادگیری مشتریان بانکها چگونه است؟
•آیا کارمند آموزش دیده می‌تواند مشتریان را نیز به سمت استفاده از بانکداری الکترونیکی سوق دهد. یا مشتریان خودشان بوسیله سطح تحصیلات و مطالعات و نیازشان، بدون توجه به آگاهی کارمندان بانک نسبت به استفاده از این نوع خدمات ترغیب می‌شوند؟
•کارمندی که خود از خدمات و چالشهای الکترونیکی سازمانش اطلاع نداشته باشد می‌تواند به سوالات احتمالی مشتریان و بازخورد استفاده از خدمات و انتقال آن به رده های بالاتر پاسخ مناسب دهد؟

 

•بین استفاده کارکنان از آموزش‌های ضمن‌خدمت و ارائه هر چه بهتر خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان بانک رفاه شهر تهران رابطه معناداری وجود دارد.
•بین استفاده کارکنان از آموزش‌های شبیه‌سازی شده و ارائه هر چه بهتر خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان بانک رفاه شهر تهران رابطه معناداری وجود دارد.
•بین استفاده کارکنان از آموزش‌های اطلاع‌رسانی و ارائه هر چه بهتر خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان بانک رفاه شهر تهران رابطه معناداری وجود دارد.

 

 

•تجزیه و تحلیل داده­ها در این تحقیق با استفاده از روش‌های آماری مربوطه و با استفاده از نرم افزار آماری  اس پی اس اس ، نسخه ۱۸ویندوز صورت­گرفته است.

 

•در این تحقیق نیز با توجه به روش تحقیق و فرضیات تحقیق، از آمار توصیفی شامل فراوانی، درصد، درصد معتبر، درصد تراکمی، میانگین، انحراف معیار، خطای انحراف معیار و تعداد مشاهدات استفاده شد و به منظور تعمیم نتایج به جامعه‌آماری از آماراستنباطی شامل مقیاس همبستگی پیرسون استفاده شد……………….

بلافاصله بعد از پرداخت موفق میتوانید فایل کامل این پروژه را با سرعت و امنیت دانلود کنید

قیمت اختصاصی و استثنایی این پروژه در پایان نامه دات کام : تنها , ۵۰۰۰ تومان

 

نقد وبررسی

نقد بررسی یافت نشد...

اولین نفر باشید که نقد و بررسی ارسال میکنید... “بررسی رابطه بین آموزش و افزایش کاربرد بانکداری الکترونیکی در میان کارکنان بانک رفاه”

بررسی رابطه بین آموزش و افزایش کاربرد بانکداری الکترونیکی در میان کارکنان بانک رفاه

0 نقد و بررسی
وضعیت کالا : موجود است.
شناسه محصول : 1006

قیمت : تومان50,000