فروشگاه

توضیحات

بررسی استراتژی مدیران هتل های زنجیره ای در ارائه خدمات به مشتریان در بازار رقابت

 

  در دهه های اخیر در مورد استراتژی مدیران هتل برای رضایت مشتریانان مطالعات زیادی انجام شده است

اما ، اکثر تحقیقاتی که در مورد استراتژی مدیران هتل برای رضایت مشتریان صورت گرفته است ،

در مورد کالاها  و خدمات  نهایی بوده است و در مورد استراتژی مدیران هتل برای استراتژی مدیران

هتل برای رضایت مشتریانان تحقیقات کمتری انجام شده است . با توجه به سیاست مشتری محوری

  و رقابت  بسیار در سازمانهای امروزی ، استراتژی مدیران هتل برای رضایت مشتریان هتلداری رقابتی

یک اصل محسوب می شود . زیرا یک سازمان با تشخیص صحیح و اولویت بندی عوامل موردنظر مشتریان

خود بهتر می تواند به نیاز آنها  پاسخ دهد و سود بیشتری را نصیب خود کند . در بازاریابی هتلداری

رقابتی روابط ، پیچیده تر و طولانی تر و بادوام تر است . لذا استراتژی مدیران هتل

بررسی استراتژی مدیران هتل های زنجیره ای در ارائه خدمات به مشتریان در بازار رقابت

برای استراتژی مدیران هتل برای رضایت مشتریانان امری مهم به شمار می آید . در این تحقیق به بررسی

مهمترین عوامل موثر بر استراتژی مدیران هتل برای استراتژی مدیران هتل برای رضایت مشتریانان پرداخته می شود .

مساله دیگری که در این تحقیق مورد بررسی قرار می گیرد ، بررسی میزان اهمیت هریک از این عوامل از

دید افراد مختلف مرکز خرید ( اعضای تصمیم گیرنده در خریدهای سازمان ) می باشد . این افراد

برحسب اینکه در کدام واحد کاری ( سه بخش عمده “مهندسی” ، “تولیدی” ، ” خرید ” ) مشغول

فعالیت هستند ، معیارهای مختلفی برای تصمیم گیری در مورد تامین کننده ها و خرید دارند . متغیرهای

مستقل این تحقیق عبارتند از ۷ متغیر : استراتژی مدیران هتل برای رضایت مشتریانان از محصولات ، پرسنل

هتل ، اطلاع رسانی  در مورد محصول ، کنترل سفارشات ، خدمات فنی ، نحوه ارتباط پرسنل داخلی

و کنترل شکایات . متغیرهای وابسته عبارتند از : رضایت کلی مشتری ، استفاده از تامین کننده فعلی و استفاده کننده جدید.

 ۱۱۰ صفحه فایل ورد (Word) فونت ۱۴ منابع دارد  

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

 

بررسی استراتژی مدیران هتل های زنجیره ای در ارائه خدمات به مشتریان در بازار رقابت
بررسی استراتژی مدیران هتل های زنجیره ای در ارائه خدمات به مشتریان در بازار رقابت

 

-۱)چارچوب نظری تحقیق

  مبنای نظری این تحقیق ، تحقیقی است که توسط Rudolph Homborg در سال ۱۹۹۹ انجام شده است

در این تحقیق بر مبنای مطالعات کتابخانه ای و تحقیقات پیشین صورت گرفته ( نتیجه تحقیق اندرسون و همکارانش ۱۹۹۴) برای استراتژی مدیران هتل برای استراتژی مدیران هتل برای رضایت مشتریانان ۷ عامل موثر درنظر گرفته شده است که عبارتند از: استراتژی مدیران هتل برای رضایت مشتریانان از محصولات ،

استراتژی مدیران هتل برای رضایت مشتریانان از پرسنل هتل ، استراتژی مدیران هتل برای رضایت مشتریانان از اطلاع رسانی

در مورد محصولات ، استراتژی مدیران هتل برای رضایت مشتریانان از کنترل سفارشات ، خدمات فنی ، استراتژی مدیران هتل برای رضایت مشتریانان از نحوه ارتباط پرسنل داخلی و استراتژی مدیران هتل برای رضایت مشتریانان از کنترل شکایات ، همچنین بر اساس آن استراتژی مدیران هتل برای رضایت

مشتریان با یک ساختار ۷ بعدی (M1) با چهار مدل جایگزین دیگر مقایسه می شود در مدلهای

جایگزین ، تعداد دو یا بیشتر از عوامل مدل M1 را که به هم وابسته و شبیه به نظر می رسند ، درهم ادغام شده

و به عنوان یک عامل در نظر گرفته می شود . این مسئله در شکل ۱-۱ نشان داده شده است

به عنوان مثال در مورد مدل جایگزین M2 ، دو عامل خدمات فنی و اطلاعات مرتبط با محصول در عم ادغام شده است و به

عنوان یک عامل در نظر گرفته می شوند ، همین طور دو عامل پرسنل داخلی و پرسنل هتل و همچنین دو عامل کنترل شکایات و کنترل سفارشات . بنابراین مدل M2 به جای ۷ عامل ۴ عامل دارد . به همین ترتیب در

مورد مدلهای M3-M4-M5 (شکل ۱-۱) .بنابراین M2-M3-M4 مدلهای ۴ عاملی و M5 یک مدل

یک عاملی است که تمام ۷ عامل را به عنوان یک عامل در نظر گرفته است . فرض ما براین است که مدل ۷ عاملی ،……………..

……………………………………….

-۱) فرضیه ها

 این تحقیق دارای سه فرضیه اصلی است و فرضیه سوم نیز دارای دو زیر فرض (فرضیه فرعی) است :

  • فرضیه اول : ساختار ۷ عاملی استراتژی مدیران هتل برای رضایت مشتریان (M1 ) نسبت به سایر ساختارها (M2-M3-M4-M5) برتری دارد.
  • فرضیه دوم : هریک از ۷ عامل استراتژی مدیران هتل برای استراتژی مدیران هتل برای رضایت مشتریانان (استراتژی مدیران هتل برای
  • رضایت مشتریانان از محصولات ، پرسنل هتل ، اطلاع رسانی در مورد محصول ، کنترل سفارشات ، خدمات فنی ، نحوه ارتباط پرسنل داخلی و کنترل شکایات )
  • به تنهایی بر رضایت کلی مشتری تاثیر مثبت دارند.
  • فرضیه سوم : اهمیت عوامل مختلف استراتژی مدیران هتل برای استراتژی مدیران هتل برای رضایت مشتریانان ، با توجه به زمینه های اعضای مرکز خرید متفاوت است .
  1.                 I.   دو عامل کنترل سفارشات تامین کننده و ارتباط با پرسنل هتل برای مدیران خرید عضو مرکز خرید مهمترین عوامل هستند.
  2.                            II.      دو عامل کنترل شکایات و محصول برای مدیران فنی عضو مرکز خرید مهمترین عوامل هستند.
۶-۱) اهداف تحقیق

  مهمترین هدف این تحقیق ارائه یک الگوی مناسب برای استراتژی مدیران هتل برای استراتژی مدیران هتل برای رضایت مشتریانان و ارزیابی خصوصیات روانشناسی بر مبنای مجموعه اطلاعات شرکتها می باشند . که مورد استفاده شرکتهای تولید کننده ( تامین کننده ها) در تصمیم گیری و برنامه ریزی های مربوط…………………………………………

-۱) روش کار

  این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش علی است . کاربردی است زیرا تحقیقات کاربردی تحقیقاتی هستند که نظریه ها ، قانونمندیها ، اصول و فنونی را برای تحقیقات پایه تدوین می شوند، برای حل مسائل اجرایی و واقعی بکار می گیرند ( خاکی ، ۲۰۲ ، ۱۳۸۲ )و علی است از آن جهت که به بررسی تاثیر عواملی بر عوامل دیگر می پردازد و یک رابطه علت و معلولی در ساختار آن استفاده می شود.

……………….

بلافاصله بعد از پرداخت موفق لینک دانلود این پروژه فعال خواهد شد.

نقد وبررسی

نقد بررسی یافت نشد...

اولین نفر باشید که نقد و بررسی ارسال میکنید... “بررسی استراتژی مدیران هتل های زنجیره ای در ارائه خدمات به مشتریان در بازار رقابت”

بررسی استراتژی مدیران هتل های زنجیره ای در ارائه خدمات به مشتریان در بازار رقابت

0 نقد و بررسی
وضعیت کالا : موجود است.
شناسه محصول : 1480

بررسی استراتژی مدیران هتل های زنجیره ای در ارائه خدمات به مشتریان در بازار رقابت

قیمت : تومان36,500