فروشگاه

توضیحات

بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه عمر  در بیمه ایران

 

موضوعی که در این تحقیق به آن پرداخته می شود

بیمه های زندگی(عمر و پس انداز) می باشد.

بیمه های زندگی از نظر حقوقی  گونه ای قرارداد یا عقد است  که  بموجب آن بیمه گر

در ازاء دریافت وجوه حق بیمه متعهد می شود که در صورت

وقوع خطریا فرا رسیدن موعد مقرر مبلغ مقطوعی به عنوان

سرمایه بیمه به بیمه شده یا استفاده کنندگان از بیمه بپردازد.

بنابراین خطرهایی که به طور اصلی در بیمه های اشخاص مورد

تأمین قرار می گیرد عبارت است از حادثه بیماری , از کار

افتادگی دائم,بازنشستگی , سالمندی , فوت, …

میزان تعهد بیمه گر یعنی مبلغ بیمه شده ارتباطی با غرامت

ناشی از بروز واقعه بیمه شده ندارد  و به پیشنهاد بیمه

گذار تعیین می شود در واقع موضوع بیمه های زندگی تأمین

خطرهایی است که تندرستی  و  توانایی کار و

حیات انسان را تهدید می کند  .  در اینجا به بررسی راهکارهای  تبلیغات

تجاری در پیشبرد فروش بیمه که عبارتست از ارتباط و معرفی غیر

شخصی محصول یا خدمات از طریق حاملهای مختلف در مقابل

دریافت وجه برای  مؤسسات انتفاعی و غیر -انتفاعی یا افرادی که به نحوی در پیام مشخص شده اند .

۸۱ صفحه فایل ورد (Word) فونت ۱۴ منابع دارد

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

انجام پروپوزال،مقاله و پایان نامه در رشته بیمه در کوتاهترین زمان با موضوعات خاص شما. منتظر تماس شما هستیم

 

بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه عمر  در بیمه ایران
بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه عمر  در بیمه ایران

 

 

تبلیغات یکی از وسایل عمده ای است که شرکتها برای ایجاد ارتباط مؤثر و مستقیم

با خریداران و عموم مردم به کار می برند. همانطور که می دانیم

بیمه در رشد و توسعه اقتصادی از طریق ترمیم اقتصادی , افزایش مبادلات , ترقی سطح زندگی و توسعه سرمایه گذاری مؤثر می باشد و رشد اقتصادی

نیز عامل  پیشرفت  بیمه است . در این رساله  شیوه های مؤثر تبلیغاتی بر رشد فروش  بیمه زندگی بررسی می شود.  ابتدا می بایست  مشخص

  گردد که چه محصولی را می- خواهیم به بازار معرفی کنیم که  مشخص است

محصولی  که از طرف شرکت های  بیمه  تحت عنوان کالا در اختیار بازار هدف قرار می گیرد انواع خاصی از خدمات است که دارای مزایای اقتصادی و اجتماعی خاصی می باشد.

– اهداف تحقیق :

هدف از انجام این  تحقیق بررسی  شیوه های  تبلیغاتی  مناسب

به عنوان ابزاری جهت ارتقاء فرهنگ  بیمه ای کشور و در نتیجه رشد فروش بیمه های  زندگی جهت  رفع  معضلات  زیر خواهد بود.

۱- عدم آرامش خاطر ناخواسته بدلیل عدم آگاهی از ابزارهای با ارزش به نام بیمه زندگی

۲- عدم بکارگیری صنعت بیمه در رشد و توسعه اقتصادی بخصوص دوران حساس به عنوان یکی از ابزارهای  مفید که در صورت رشد ………………….

 فرضیه ها :

فرضیه اول:

بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه عمر  در بیمه ایران

 ارتباط معنا داری بین عدم آگاهی مردم نسبت به بیمه های زندگی و عدم رشد این نوع بیمه ها وجود دارد .

فرضیه دوم :

ارتباط معناداری بین عدم بکارگیری شیوه های تبلیغاتی مناسب در آگاه نمودن مردم و عدم رشد بیمه های زندگی وجود دارد .

فرضیه سوم :

ارتباط معناداری بین شیوه های مختلف تبلیغاتی تلویزیونی و تشویق مردم به خرید بیمه های زندگی وجود دارد.

فرضیه چهارم:

ارتباط معناداری بین شیوه های مختلف تبلیغات رادیویی و رشد بیمه های زندگی وجود دارد .

فرضیه پنجم :

ارتباط معناداری بین تبلیغات خیابانی و رشد بیمه های زندگی وجود دارد .

فرضیه ششم :

ارتباط معناداری بین تبلیغات در روزنامه ها و مجلات و رشد بیمه های عمر وجود دارد.

                                               (۵)

 

 

………………..
روش جمع آوری اطلاعات :

بررسی اسناد و مدارک( کتابخانه ای) و روش بررسی میدانی از طریق طرح پرسش نامه

روش تجزیه و تحلیل :

۱- تحلیل توصیفی – بوسیله وصف وتعریف مسائل و مشکلات را بررسی و تحلیل می کند .

۲- تحلیل استنباط آماری- روش و طرق و الگوهای ریاضی از دو روش بر آورد فاصله اطمینان تقریبی برای نسبت جامعه و آزمون فرضیه نسبت ها

ضرورت انجام تحقیق :

انجام این تحقیق از دو جنبه ضروری است.

۱- از جنبه تأمین و پشتوانه مالی برای فرد بیمه شده است

۲- از جهت اقتصادی و سرمایه گذاری ذخائر فنی و ریاضی حق بیمه های در یافتی از جنبه پشتوانه مالی برای فرد بیمه گذار و بازماندگانش می توان مزایای این نوع بیمه ها را به شرح زیر طبقه بندی کرد :

۱- تأمین پیامد های خطر فوت :    (۷)

۱-۱  فوت هرکس اثرات گوناگونی را در پی دارد و افراد روشن فکر و مال اندیش همانگونه

که در زمان حیات برای تأمین رفاه اعضای خانواده خود می کوشند نگران عواقب فوت نابهنگام

خود نیز می باشند و درصدد چاره جویی برای اینکه بیمه عمر به بهترین وجهی این نگرانی را مرتفع می گرداند .مثلاً می توان هزینه ه……………………………………….

 

بلافاصله بعد از پرداخت موفق لینک دانلود این پروژه فعال خواهد شد.

 

نقد وبررسی

نقد بررسی یافت نشد...

اولین نفر باشید که نقد و بررسی ارسال میکنید... “بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه عمر در بیمه ایران”

بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه عمر در بیمه ایران

0 نقد و بررسی
وضعیت کالا : موجود است.
شناسه محصول : 1527
بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه عمر  در بیمه ایران

قیمت : تومان36,000