فروشگاه

توضیحات

تاثیر هوش هیجانی بر هدفمندی استراتژیهای بازاریابی بین المللی

امروزه به دلیل رقابت تنگاتنگ و فشرده ای که برای بازاریابی  محصولات وجود دارد لازم است تا بازاریابان علاوه بر دانش فنی و

تخصصی بازاریابی ، از مولفه ها و فاکتورهای دیگری نیز برخوردار باشند. در این میان هوش هیجانی به عنوان یکی از مواردی است

که لازم است بازاریابان در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی از ان بهره مند باشند.(مورگان ،۲۰۲۰)

تصمیم های عملیاتی به هم مرتبط در خصوص نحوه بخش بندی بازار، بخش های بازار هدف ، نوع کالاها و خدماتی که به هر بخش می باید عرضه شود،

تاثیر هوش هیجانی بر هدفمندی استراتژیهای بازاریابی بین المللی

.ابزارها و جاذبه های مناسب جهت استفاده و شیوه قیمت گذاری محصولات شرکت، همگی استراتژیهای بازاریابی هر یک از محصولات مختلف را نشان

می دهد. کانون اصلی استراتژی بازاریابی، تخصیص مناسب و هماهنگ نمودن فعالیتها و منابع بازاریابی است به منظور تامین اهداف عملیاتی شرکت از

حیث  یک بازار- محصول خاص. لذا مساله اصلی مربوط به قلمروی استراتژی بازاریابی، عبارت است از تعیین بازارهای هدف خاص برای یک خانواده محصول یا یک محصول خاص(Walker,2019).

هوش هیجانی به بازاریابان امکان می دهد تا کنترل بیشتری برموقعیتهای بازاریابی داشته و بتوانند با مهارت حل مساله امکان مذاکرات موفق و موثر به پیش ببرند.

۲۵صفحه فایل ورد (Word) فونت ۱۴ منابع دارد 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

تاثیر هوش هیجانی بر هدفمندی استراتژیهای بازاریابی بین المللی
تاثیر هوش هیجانی بر هدفمندی استراتژیهای بازاریابی بین المللی
الف ) سوابق در داخل

 پیرامون بازاریابی بین المللی و عوامل و استراتژی های  موثر بران تحقیقات متعددی انجام شده است که از میان انها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

علی مراد رمضانی (۱۳۸۹) در پژوهشی به بررسی رابطه بین هوش معنوی و موفقیت استراتژی های بازار یابی در میان کارشناسان بازاریابی لبنیات پگاه پرداخته است. در این تحقیق تعداد ۱۲۷ نفر از بازاریابان به عنوان نمونه تحقیق انتخاب گردیدند. از ابزار پرسشنامه هوش معنو……………………

زهرا موسیوند(۱۳۹۰) در رساله کارشناسی ارشد به بررسی رابطه بین بخش بندی بازار ، میزان سرمایه گذاری و اثربخشی استراتژی های بازاریابی در میان شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران پرداخته است. در این تحقیق از سرمایه گذاران شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران توسط پرسشنامه محقق ساخته سوال شده است. نتایج این تحقیق م…………………

– فلورا سلطانی تیرانی (۱۳۷۸) در پژوهشی به بررسی روشهای نهادی کردن استراتژی های بازاریابی با توجه به ابعاد هوش معنوی و هوش هیجانی پرداخته است.

تاثیر هوش هیجانی بر هدفمندی استراتژیهای بازاریابی بین المللی

در این پژوهش به عقیده نویسنده، از بین بردن هراس در سازمان ، مستند‌سازی فرآیند و سیستم نوآوری، دادن آزادی عمل کافی به کارکنان، اطمینان از درک و فهم دقیق و اصولی استراتژیهای  بازاریابی سازمانی است که توسط کلیه اعضای سازمان یا شرکت، آموزش روشهای نوآوری در سازمان، انتخاب معیارها و ایده‌های مطلوب در سازمان، تهیه مدیریت ایده‌ها در سیستم به عنوان راههای نهادی کردن استراتزی های بازاریابی در سازمانها مطرح شده است. (سلطانی تیرانی، ۱۳۷۸)

ب) سوابق تحقیق در خارج:

مورگان(۲۰۱۰) در پژوهشی اعتقاد دارد که هوش بازاریابان از جمله عواملی است  که می تواند خط مشی های انها را تحت شعاع خود قرار دهد. مورگان معتقد است که خوداگاهی بازاریابان می تواند سلایق خریداران را در نظر گرفته و با جهت گیری منطق……………….

 

 

 

 

 

 

نقد وبررسی

نقد بررسی یافت نشد...

اولین نفر باشید که نقد و بررسی ارسال میکنید... “تاثیر هوش هیجانی بر هدفمندی استراتژیهای بازاریابی بین المللی”

تاثیر هوش هیجانی بر هدفمندی استراتژیهای بازاریابی بین المللی

0 نقد و بررسی
وضعیت کالا : موجود است.
شناسه محصول : N/A

قیمت : تومان12,000