فروشگاه

توضیحات

اجرای روش های بازاریابی و crm در کارخانه ریخته گری

شغل ریخته گری شغلی تولیدی است که این تولید در آخر منجر به انجام رساندن خدمات می شود.
در این شغل افراد بعد از کسب مهارتهای متعدد و کافی شروع به تولید انواع محصولات

ریخته گری شده وبه جامعه خدمات مفیدی ارائه می دهند.

عمده فروشی یا خرده فروشی
در ریخته گری یا متالوژی تولیدات به دو قسم تقسیم می شوند: محصولات نهایی و نیمه نهایی.

محصولات نهایی که بصورت انبوه تولید می شوند به صورت عمده به بازارهای فروش حمل می شوند

و اما محصولات نیمه نهایی که نسبت به محصولات نهایی دارای قطعات خرد تری هستند بعضأ در قسمت فروش خود کارخانه بصورت جزیی بفروش میرسد و گاهأ به خریداران خرده عرضه می شوند.

 

۷۰صفحه فایل ورد (Word) فونت ۱۴ منابع  دارد+عکس

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

اجرای روش های بازاریابی و crm در کارخانه ریخته گری
اجرای روش های بازاریابی و crm در کارخانه ریخته گری

ا

 

فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول ۲
مقدمه ۳
تاریخچه ریخته گری و فلز کاری در ایران ۴
نوع شغل ۶
عمده فروشی یا خرده فروشی ۷
نوع تولیدات ، خدمات ، فهرست تولیدات و خدمات ۷
فوم های فلزی ۸
انواع خدمات ارائه شونده در متالوژی ۱۰
لیست محصولات ۱۲
خدمات ۱۴
فصل دوم ۱۸
نیروی کار و استاندارد های نیروی مشغول به کار ۱۹
مشخصات شرکت ریخته گری ۲۰
ایمن سازی در کارخانه های ریخته گری ۲۶
فصل سوم ۳۶

رقبا و مصرف کنندگان نهایی محصولات متالوژی در بازار ایران ۳۷

مشتریان ۳۷
نحوه اجرای CRM در محیط صنعتی کارگاه های ریخته گری ۳۸
کانال های بازار یابی ۴۰
بازارهای ریخته گری ۴۰

 

فهرست مطالب
عنوان صفحه

فصل چهارم ۴۳
روشهای جاری فروش محصول ۴۴
نمایشگاه محصولات ریخته گری ۴۴
اسکان و نحوه تبلیغات ۴۷
نوع تبلیغات کالاهای تولیدی و خدمات ۴۸
طرحهای توجیهی و امکان سنجی ویژه ریخته گری ۵۲
روشهای جاری فروش محصولات ۵۴
نوع کالاهای تولیدی ۵۵
نحوه طراحی محیط کار ۵۵
طراحی محیط کار ۶۰

سهولت دسترسی مشتری به کالاهای ریخته گری با بازار MCT 62

فصل پنجم ۶۵
پیشنهاداتی در این شغل ۶۶
بحث و نتیجه گیری ۶۸
پیشنهادات ۶۹
منابع ۷۰

 

 

 

فصل اول
مقدمه
تاریخچه ریخته گری و فلزکاری در ایران
نوع شغل
نوع تولیدات خدمات ، فهرست تولیدات و خدمات
عمده فروشی یا خرده فروشی

 

 

 

اجرای روش های بازاریابی و crm در کارخانه ریخته گری

 

 

 

 

مقدمه:

طو ل متوسط آموزشی این مجموعه باکار آموزی ۲ سال است و برنامه های درسی

آن در ترم ۴ ترم برنامه ریزی می شود و علاوه بر دروس نظری ازمایشگاهی و کارگاهی ، ۴ ماه کارآموزی (۴ واحد ) اختصاص می یابد.

طول هر ترم ۱۷ هفته آموزش کامل است -هر واحد درس نظری ۱۷ ساعت و عملی و آزمایشگاهی ۳۴ ساعت و کارگاهی ۵۱ ساعت و کارآموزی حداقل ۷۲ ساعت است. کارآموزیها در واحدهای ذیربط انجام می یابد.

 

 

تاریخچه ریخته گری و فلزکاری در ایران

لرستان
اگر درباره مفرغهای لرستان، که در نواحی کوهستان‌های غربی ایران است، مختصری گفتگو نشود، شرحی که ما در بالا دربارهً مفرغ و آهن ایران داده‌ایم، کامل نخواهد شد. تقریباً از سال ۱۹۳۰ به بعد تعداد زیادی اشیاء فلزی زیبا

در بازار عتیقه فروشان جهان ارائه می‌شد که توسط خاک برداران غیر مجاز قاچاق گورستانهای قدیمی پیدا شده بود، این عده توجه کرده بودند که مقبره‌هایی که دور و بر آنها به دقت با سنگ مفروش شده دارای زیور آلات و هدایایی است

که با مردگان روزگاران کهن، که تا کنون تمدن آنها ناشناخته مانده است، دفن شده‌اند. طرح و هنرها……………………

اجرای روش های بازاریابی و crm در کارخانه ریخته گری

 

نوع تولیدات خدمات ، فهرست تولیدات و خدمات
بخش تولید
۱- بخش آهنگری
۲- بخش دیزاماتیک
۳- کارگاهها
۴- کارگاه ذوب
در این بخش به معرفی بعضی از محصولات تولیدی می پردازیم:
۱- فلزات
۲- سرامیک ها
۳- بسپارها ( پلیمرها )
۴- کامپوزیت ها
۵- مواد فومی ( متخلخل (
۶- مواد طبیعی
فوم های فلزی
بنظر میرسد که صنایع حمل و نقل شامل حمل و نقل زمینی، ریلی

 

، هوایی، دریایی، بویژه صنعت خودرو و همچنین صنایع ساختمانی نقش عمدهای در توسعه صنعتی و اقتصادی کشورها داشته و…………………..

 

 

فصل دوم:
نیروی کار و استانداردهای نیروی مشغول به کار
ایمن سازی در کارخانه های ریخته گری
مشخصات شرکت ریخته گری( جهت واگذاری)

 

 

 

 

نیروی کار و استانداردهای نیروی مشغول به کار
در محیط های مربوط به شغل متالوژی طبیعتا داشتن استانداردهای مشخص چه برای محیط کار و چه برای کارکنان این صنعت ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
ما در این بخش به بررسی…………………

 

ایمن سازی در کارخانه های ریخته گری
حفاظت از پا و ساق
Foot and Leg Protection
کارکنانی که در معرض آسیب های ناشی از نفوذ و غلتیدن اشیاء یا نفوذ و

خرد شدن مواد هستند باید از پوشش های حفاظتی پا استفاده نمایند . کارگرانی که در حین کار در تماس با مواد داغ و مواد سمی و خورنده می باشند باید برای پوشاندن بخش های در معرض بدن ، همچون ساق ها و پاها از لوازم………………………

 

فصل سوم:
رقبا و مصرف کنندگان نهایی محصولات متالوژی در بازار ایران
مشتریان
نحوه اجرای CRM در میط صنعتی کارگاه های ریخته گری
کانال های بازاریابی

اجرای روش های بازاریابی و crm در کارخانه ریخته گری

 

 

 

رقبا و مصرف کنندگان نهایی محصولات متالوژی در بازار ایران

لیست مشتریان
…………………………..

 

 

نحوه اجرای CRM در محیط صنعتی کارگاه های ریخته گری

● چگونه محیط کار خود را با توجه به ادارک مشتریان طراحی کنیم؟
اگر بخواهیم در طراحی محیط کار، ادارک مراجعان (مشتریان) را مدنظر قرار دهیم………………………….

 

 

کانال های بازاریابی
فارغ التحصیل این دوره با مدرک کاردانی بعلت اشنایی با فن ریخته گری می توانند در قسمتهای مختلف بخش ریخته گری در کارخانه هایی از قبیل
ماشین سازی تبریز، ماشین ساز ی اراک، تراکتور سازی تبریز، ایران خودرو، مالیبل ، پارس متال ، ذوب آهن اصفهان ، مجتمع……………………

 

 

اجرای روش های بازاریابی و crm در کارخانه ریخته گری

 

روشهای جاری فروش محصولات ( امور بازرگانی)
شرکت ریخته گری ماشین سازی با بکارگیری پیشرفته

ترین امکانات تولیدی و استفاده از متخصصین مجرب و توانمند

سعی نموده در ارائه تولیدات خود رضایت مشتریان خود را تا حد امکان………………….

 

طراحی محیط کار
در طراحی محیط کار، می توانیم از نوع خاصی از طراحی محل کار

که اصطلاحاً به آن «فضای باز» گفته می شود، استفاده کنیم؛

در این نوع طراحی محیط کار، دیوارهای اتاق ها برداشته شده

و فضای کار وسعت پیدا می کند. واحدهای مختلف کار با توجه

به ماهیت آن تقسیم بندی می شود و هر واحد کار نیز نزدیک واحد کار مرتبط دیگر، قرار می گیرد. هدف اصلی ابداع………………..

 

بلافاصله بعد از پرداخت موفق میتوانید فایل کامل این پروژه را با سرعت و امنیت دانلود کنید

 

 

 

 

1 نقد وبررسی برای اجرای روش های بازاریابی و crm در کارخانه ریخته گری

  1. علیرضا

    اجرای روش های بازاریابی و crm در کارخانه ریخته گری بسیار عالی بود این پروژه

افزودن نقد و بررسی