فروشگاه

توضیحات

ارتباطات انسانی کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران

هر چند علم ارتباطات در کشور ما از نظر تکنیکی و فنی در جایگاه بالایی قرار ندارد

اما با توجه به فرهنگ و پیشینه ارزشمند این مرز و بوم و توجه جدی امروزی و سرعت بسط و ارزشیابی علم ارتباطات

در کشورمان بی شک در آینده بسیار نزدیک نقش کار بردی و سرنوشت سازی در

عرصه های مختلف کشورمان ایفا نمود.لذا در این راستا افزایش توانمندیها و مهارتهای ارتباطی شاه کلید نقش آفرینی موثر و موفق در جامعه ایرانی در آینده نزدیک خواهد بود.

به نظر می رسد در جامعه در حال گذار و در حال توسعه ایران اسلامی

ارتباطات انسانی کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران

توجه جدی و اجرای مناسب و مدیریت راهبردی توسط رهبران فکری و تصمیم گیران کلان کشور با محوریت

توسعه ارتباطات در کلیه ابعاد موجبات تسریع در پیمودن پله های ترقی و پیشرفت ایران اسلامی را فراهم می آورد.

اما در این میان ساختار فرهنگ در یک جامعه و رشد و تعالی آن نیاز به

تعامل و تضارب در درون آن فرهنگ و همچنین تعامل و تضارب میان خرده فرهنگ ها دارد آنچه این تعامل را فراهم
می کند و توفیق و یا عدم توفیق آن را رقم می زند ،ارتباطات انسانی است.

ارتباطات انسانی مهمترین ،اساسی ترین و بنیادی ترین حوزه مطالعات

ارتباطی است و ارتباط فردی،فرهنگ،ارتباطات اجتماعی،ارتباطات سازمانی و…… را شکل میدهد

.لذا در این تحقیق سعی شده است به بهره گیری از علم ارتباطات انسانی گریزی به جایگاه این عنصر کلیدی در سازمان بنیاد شهید و ایثارگران ما بین کارکنان این نهاد و جامعه مخاطبان آن بزنیم.

 ۱۸۰صفحه فایل ورد (Word) فونت ۱۴منابع دارد

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

  

فهرست مطالب

عنوان                                                                          صفحه

چکیده

مقدمه

فصل اول : کلیات

بیان مسأله ……….…………………………………………………………………………………… ۲

ضرورت مسأله ……………………………………………………………………………………… ۴

اهداف تحقیق………………………………………………………………………………………… ۵

روش تحقیق…………………………………………………………………………………………. ۶

سؤالات تحقیق ……………………………………………………………………………………… ۶

متغیرهای مستقل…………………………………………………………………………………….. ۶

متغیرهای وابسته…………………………………………………………………………………….. ۶

فرضیه ها …………………………………………………………………………………………….. ۷

ارتباطات انسانی کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران

ابزار اندازه گیری ……………………………………………………………………………………. ۷

جامعه و نمونه پژوهش…………………………………………………………………………….. ۷

تعاریف………………………………………………………………………………………………… ۸

وضعیت آماری کارکنان بنیاد شهید امور ایثارگران …………………………………………… ۱۰

وضعیت آماری جامعۀ ایثارگران ………………………………………………………………… ۱۰

منابع مربوط به فصل اول …………………………………………………………………………. ۱۱

فصل دوم : پیشینۀ تحقیق

چارچوب نظری ( کلی )………………………………………………………………………….. ۱۳

 
فهرست مطالب

عنوان                                                                            صفحه

تعریف ارتباط………………………………………………………………………………………… ۱۴

فراگرد ارتباط نظام گراست ………………………………………………………………………. ۱۵

پیام……………………………………………………………………………………………………… ۱۶

معنی……………………………………………………………………………………………………. ۱۷

ارتباط انسانی………………………………………………………………………………………… ۱۸

پنجرۀ جوهری……………………………………………………………………………………….. ۲۱

نقشها در ارتباطات انسانی………………………………………………………………………… ۲۴

ارتباط مؤثر……………………………………………………………………………………………. ۲۶

ارتباط موثر در ارتباطات عمومی…………………………………………………………………. ۲۷

اثربخشی در ارتباطات میان فردی……………………………………………………………….. ۲۸

درک ………………………………………………………………………………………………….. ۳۰

اقناع در ارتباطات انسانی …………………………………………………………………………. ۳۱

سلطه پذیری در روابط انسانی……………………………………………………………………. ۳۲

ارتباطات انسانی کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران

رفتارهای پرخاشگرانه در روابط انسانی ……………………………………………………….. ۳۴

رفتارهای ابراز وجودی…………………………………………………………………………….. ۳۵

تعارض………………………………………………………………………………………………… ۳۶

جستجوی بهترین راه حل از طریق مشارکت …………………………………………………. ۳۸

ارتباط انسانی و مدیریت ماکیاولی………………………………………………………………. ۳۸

بهره گیری از ارتباطات انسانی در ارتباطات سازمانی ………………………………………. ۳۹

فهرست مطالب

عنوان                                                                              صفحه

چگونگی حذف موانع ارتباطی در سازمان ……………………………………………………. ۴۰

کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و ارتباطات انسانی…………………………………….. ۴۱

ارتباطات انسانی و جامعۀ ایثارگران ……………………………………………………………. ۴۲

مدیریت منابع انسانی……………………………………………………………………………….. ۴۴

استراتژی توسعۀ سازمانی و رابطۀ آن با منابع انسانی………………………………………… ۴۵

روابط انسانی و تأثیر آن بر فرهنگ سازمانی………………………………………………….. ۴۶

چگونگی شکل گیری و تداوم فرهنگ سازمانی………………………………………………. ۴۸

اثرات توجه به منابع انسانی به عنوان سرمایۀ اجتماعی………………………………………. ۴۹

ارتباطات انسانی و روابط عمومی ها …………………………………………………………… ۵۱

توسعۀ انسان بر پهنۀ ارتباطات انسانی…………………………………………………………… ۵۲

فراگرد ارتباط میان کنشی است …………………………………………………………………. ۵۵

ارتباط می تواند ارادی یا غیرارادی باشد……………………………………………………….. ۵۶

فراگرد ارتباط می تواند تعاملی یا مراوده ای باشد ………………………………………….. ۵۸

کانالهای ارتباط انسانی ……………………………………………………………………………. ۵۹

ارتباط کلامی ………………………………………………………………………………………… ۶۱

ارتباط غیرکلامی…………………………………………………………………………………….. ۶۲

نظام ارتباطی حرکات بدن ………………………………………………………………………… ۶۴

چهره و نگاه …………………………………………………………………………………………. ۶۵

چهره و رخسار………………………………………………………………………………………. ۶۶

ارتباط آوایی………………………………………………………………………………………….. ۶۸

فهرست مطالب

عنوان                                                                               صفحه

ارتباط بویایی ……………………………………………………………………………………….. ۶۹

ارتباط فاصله ای ……………………………………………………………………………………. ۷۰

ارتباط غیرکلامی و وضع ظاهری………………………………………………………………… ۷۱

انواع اعتبار……………………………………………………………………………………………. ۷۴

دو مهارت عمده برای رسیدن به تفاهم با دیگران …………………………………………… ۷۷

ارتباط انسانی به عنوان رفتاری آموختنی……………………………………………………….. ۸۲

بازخورد……………………………………………………………………………………………….. ۸۳

تأثیر انگیزش و پاداش در ارتباطات انسانی……………………………………………………. ۸۵

نیاز به همبستگی…………………………………………………………………………………….. ۸۵

نیاز به موفقیت……………………………………………………………………………………….. ۸۶

جزم گرایی……………………………………………………………………………………………. ۸۶

منابع مربوط به فصل دوم ………………………………………………………………………… ۸۷

فصل سوم : روش کار

مقدمه …………………………………………………………………………………………………. ۹۰

روش تحقیق…………………………………………………………………………………………. ۹۱

تحقیق پیمایشی……………………………………………………………………………………… ۹۱

جامعۀ آماری ………………………………………………………………………………………… ۹۲

نمونه و روش نمونه گیری ……………………………………………………………………….. ۹۳

حجم نمونه ………………………………………………………………………………………….. ۹۳

فهرست مطالب
ارتباطات انسانی کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران

عنوان                                                                             صفحه

ابزار اندازه گیری و روش جمع آوری اطلاعات …………………………………………….. ۹۸

اعتباریابی پرسشنامه ها ……………………………………………………………………………. ۹۸

روش جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………. ۹۹

آزمون خی دو……………………………………………………………………………………….. ۱۰۰

منابع مربوط به فصل سوم ………………………………………………………………………… ۱۰۱

فصل چهارم : تحلیل داده ها

مقدمه …………………………………………………………………………………………………. ۱۰۳

بخش اول : تجزیه و تحلیل توصیفی ………………………………………………………….. ۱۰۴

بخش دوم : تجزیه و تحلیل استنباطی …………………………………………………………. ۱۴۹

فصل پنجم : نتیجه گیری

نتیجه گیری ………………………………………………………………………………………….. ۱۷۴

پیشنهادات …………………………………………………………………………………………… ۱۷۷

ضمائم

چکیده انگلیسی

فهرست جداول

عنوان                                                                                     صفحه

جدول ۱-۱: آمار کارکنان بر حسب مدرک تحصیلی………………………………………… ۱۰

جدول ۱-۲ :آمار کارکنان برحسب جنسیت…………………………………………………… ۱۰

جدول ۱-۳: آمار کارکنان رسمی ستاد مرکز…………………………………………………… ۱۰

جدول ۱-۴: اطلاعات مربوط به شهدا و خانوادۀ آنان ………………………………………. ۱۰

جدول۱-۵ : اطلاعات مربوط به جانبازان و خانوادۀ آنان……………………………………. ۱۰

جدول۱-۶ : اطلاعات مربوط به آزادگان و خانوادۀ آنان……………………………………. ۱۰

جدول۲-۱ : محتواوصوت با توجه به فاصله…………………………………………………… ۷۱

جدول۳-۱: حجم نمونه فرمول کرجسی و مورگان…………………………………………… ۹۷

ارتباطات انسانی کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران

جدول۴-۱ : توزیع فراوانی جنسیت کارکنان………………………………………………….. ۱۰۴

جدول۴-۲: توزیع فراوانی سن کارکنان………………………………………………………… ۱۰۵

جدول۴-۳ : شاخص های گرایش مرکزی و پراکندگی نمرات سن………………………. ۱۰۶

جدول۴-۴ : توزیع فراوانی سابقۀ کار کارکنان………………………………………………… ۱۰۷

جدول۴-۵ : توزیع فراوانی پست سازمانی…………………………………………………….. ۱۰۸

جدول۴-۶ : توزیع فراوانی سوال۱ پرسشنامه کارکنان……………………………………….. ۱۰۹

جدول۴-۷ : توزیع فراوانی سوال۲ پرسشنامه کارکنان……………………………………….. ۱۱۰

جدول۴-۸ : توزیع فراوانی سوال ۳ پرسشنامه کارکنان……………………………………… ۱۱۱

فهرست جداول

عنوان                                                                              صفحه

جدول۴-۹ : توزیع فراوانی سوال ۴ پرسشنامه کارکنان……………………………………… ۱۱۲

جدول۴-۱۰ : توزیع فراوانی سوال ۵ پرسشنامه کارکنان……………………………………. ۱۱۲

جدول۴-۱۱ : توزیع فراوانی سوال ۶ پرسشنامه کارکنان……………………………………. ۱۱۳

جدول۴- ۱۲: توزیع فراوانی سوال ۷ پرسشنامه کارکنان……………………………………. ۱۱۵

جدول۴-۱۳:  توزیع فراوانی سوال۸ پرسشنامه کارکنان……………………………………… ۱۱۶

جدول۴-۱۴: توزیع فراوانی سوال۹ پرسشنامه کارکنان………………………………………. ۱۱۷

جدول۴-۱۵: توزیع فراوانی سوال۱۰ پرسشنامه کارکنان…………………………………….. ۱۱۸

جدول۴-۱۶: توزیع فراوانی سوال۱۱ پرسشنامه کارکنان…………………………………….. ۱۱۹

ارتباطات انسانی کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران

جدول۴-۱۷: توزیع فراوانی سوال۱۲ پرسشنامه کارکنان…………………………………….. ۱۲۰

جدول۴-۱۸: توزیع فراوانی سوال۱۳ پرسشنامه کارکنان…………………………………….. ۱۲۱

جدول۴-۱۹: توزیع فراوانی سوال۱۴ پرسشنامه کارکنان…………………………………….. ۱۲۲

جدول۴-۲۰: توزیع فراوانی سوال۱۵ پرسشنامه کارکنان…………………………………….. ۱۲۳

جدول۴-۲۱: توزیع فراوانی سوال۱۶ پرسشنامه کارکنان…………………………………….. ۱۲۴

جدول۴-۲۲: توزیع فراوانی سوال۱۷ پرسشنامه کارکنان…………………………………….. ۱۲۵

جدول۴-۲۳: توزیع فراوانی سوال۱۸ پرسشنامه کارکنان…………………………………….. ۱۲۷

جدول۴-۲۴: توزیع فراوانی سوال۱۹ پرسشنامه کارکنان…………………………………….. ۱۲۸

فهرست جداول

عنوان                                                                              صفحه

ارتباطات انسانی کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران

جدول۴-۲۵: توزیع فراوانی سوال۲۰ پرسشنامه کارکنان…………………………………….. ۱۲۹

جدول۴-۲۶: توزیع فراوانی سوال۲۱ پرسشنامه کارکنان…………………………………….. ۱۳۰

جدول۴-۲۷: توزیع فراوانی سوال۲۲ پرسشنامه کارکنان…………………………………….. ۱۳۱

جدول۴-۲۸: توزیع فراوانی سوال۲۳ پرسشنامه کارکنان…………………………………….. ۱۳۳

جدول۴-۲۹: توزیع فراوانی سوال۲۴ پرسشنامه کارکنان…………………………………….. ۱۳۴

جدول۴-۳۰: توزیع فراوانی سوال۲۵ پرسشنامه کارکنان…………………………………….. ۱۳۵

جدول۴-۳۱: توزیع فراوانی سوال۲۶ پرسشنامه کارکنان…………………………………….. ۱۳۶

جدول۴-۳۲: توزیع فراوانی سوال ۱ پرسشنامه مراجعین……………………………………. ۱۳۸

جدول۴-۳۳: توزیع فراوانی سوال ۲ پرسشنامه مراجعین……………………………………. ۱۳۹

جدول۴-۳۴: توزیع فراوانی سوال ۳ پرسشنامه مراجعین……………………………………. ۱۴۰

جدول۴-۳۵: توزیع فراوانی سوال ۴ پرسشنامه مراجعین……………………………………. ۱۴۱

جدول۴-۳۶: توزیع فراوانی سوال ۵ پرسشنامه مراجعین……………………………………. ۱۴۲

جدول۴-۳۷: توزیع فراوانی سوال ۶ پرسشنامه مراجعین……………………………………. ۱۴۳

جدول۴-۳۸: توزیع فراوانی سوال ۷ پرسشنامه مراجعین……………………………………. ۱۴۴

جدول۴-۳۹: توزیع فراوانی سوال ۸ پرسشنامه مراجعین……………………………………. ۱۴۵

جدول۴-۴۰: توزیع فراوانی سوال ۹ پرسشنامه مراجعین……………………………………. ۱۴۶

فهرست جداول

عنوان       

ارتباطات انسانی کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران

                                                                       صفحه

جدول۴-۴۱: توزیع فراوانی سوال۱۰ پرسشنامه مراجعین…………………………………… ۱۴۷

جدول۴-۴۲: مقایسه فراوانی مشاهده شده و فراوانی مورد انتظار میزان اقناع مراجعین. ۱۵۰

جدول۴-۴۳: نتایج آزمون خی دو جهت بررسی فرضیه اول ازدیدگاه مراجعین……….. ۱۵۱

جدول۴-۴۴: مقایسه فراوانی مشاهده شده کارکنان…………………………………………… ۱۵۲

جدول۴-۴۵: نتایج آزمون خی دو جهت بررسی فرضیه اول ……………………………… ۱۵۳

جدول۴-۴۶: مشاهده فراوانی مشاهده شده …………………………………………………… ۱۵۴

جدول۴-۴۷: نتایج آزمون خی دو جهت بررسی فرضیه اول از دیدگاه کارکنان……….. ۱۵۵

جدول۴-۴۸: مقایسه فراوانی مشاهده شده وفراوانی مورد انتظار میزان اقناع مراجعین.. ۱۵۶

جدول۴-۴۹: نتایج آزمون خی دو جهت بررسی فرضیه دوم از دیدگاه مراجعان……… ۱۵۷

جدو۴-۵۰: مقایسه فراوانی مشاهده شده از دیدگاه کارکنان………………………………… ۱۵۸

جدول۴-۵۱: نتایج آزمون خی دو جهت بررسی فرضیه دوم از دیدگاه کارمندان …….. ۱۵۹

جدول۴-۵۲: مقایسه فراوانی مشاهده شده از دیدگاه کارکنان………………………………. ۱۶۰

جدول۴-۵۳: نتایج آزمون خی دو جهت بررسی فرضیه دوم ازدیدگاه کارمندان………. ۱۶۲

جدول۴-۵۴: نتایج آزمون مشاهده شده و فراوانی مورد انتظار…………………………….. ۱۶۳

جدول۴-۵۵: نتایج آزمون خی دو جهت بررسی فرضیه چهارم از دیدگاه مراجعان…… ۱۶۴

جدول۴-۵۶: مقایسه فراوانی مشاهده شده کارکنان…………………………………………… ۱۶۵

فهرست جداول

عنوان                                                                              صفحه

جدول۴-۵۷: نتایج آزمون خی دوجهت بررسی فرضیه چهارم ازدیدگاه کارمندان…….. ۱۶۶

جدول۴-۵۸: مقایسه فراوانی مشاهده شده وفراوانی مورد انتظار میزان اقناع مراجعان… ۱۶۷

جدول۴-۵۹: نتایج آزمون خی دو جهت بررسی فرضیه پنجم از دیدگاه مراجعان…….. ۱۶۸

جدول۴-۶۰: مقایسه فراوانی مشاهده شده……………………………………………………… ۱۶۹

ارتباطات انسانی کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران

جدول۴-۶۱: نتایج آزمون خی دو جهت بررسی فرضیه پنجم از دیدگاه کارمندان…….. ۱۶۹

جدول۴-۶۲: مقایسه فراوانی مشاهده شده و فراوانی مورد انتظار میزان اقناع مراجعان. ۱۷۱

جدول ۴-۶۳: نتایج آزمون خی دو جهت بررسی فرضیه ششم از دیدگاه کارمندان…… ۱۷۲

 

فهرست نمودارها

عنوان                                                                              صفحه

نمودار ۴-۱: توزیع فراوانی جنسیت کارکنان …………………………………………………. ۱۰۴

نمودار ۴-۲: توزیع فراوانی سن کارکنان……………………………………………………….. ۱۰۵

نمودار۴-۳: توزیع فراوانی سابقۀ کار کارکنان…………………………………………………. ۱۰۷

نمودار۴-۴: توزیع فراوانی پست سازمانی……………………………………………………… ۱۰۸

نمودار ۴-۵: توزیع فراوانی پاسخ ۱ کارکنان…………………………………………………… ۱۰۹

نمودار۴-۶: توزیع فراوانی پاسخ ۲ کارکنان……………………………………………………. ۱۱۰

نمودار۴-۷: توزیع فراوانی پاسخ ۳ کارکنان……………………………………………………. ۱۱۱

نمودار۴-۸: توزیع فراوانی پاسخ ۴ کارکنان……………………………………………………. ۱۱۲

ارتباطات انسانی کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران

نمودار۴-۹: توزیع فراوانی پاسخ ۵ کارکنان……………………………………………………. ۱۱۳

نمودار۴-۱۰: توزیع فراوانی پاسخ ۶ کارکنان………………………………………………….. ۱۱۴

نمودار۴-۱۱: توزیع فراوانی پاسخ ۷ کارکنان………………………………………………….. ۱۱۵

نمودار۴-۱۲: توزیع فراوانی پاسخ ۸ کارکنان………………………………………………….. ۱۱۶

نمودار۴-۱۳: توزیع فراوانی پاسخ ۹ کارکنان………………………………………………….. ۱۱۷

نمودار۴-۱۴: توزیع فراوانی پاسخ ۱۰ کارکنان………………………………………………… ۱۱۸

نمودار۴-۱۵: توزیع فراوانی پاسخ ۱۱ کارکنان………………………………………………… ۱۱۹

نمودار۴-۱۶: توزیع فراوانی پاسخ ۱۲ کارکنان………………………………………………… ۱۲۰

فهرست نمودار

عنوان                                                                                صفحه

نمودار۴-۱۷: توزیع فراوانی پاسخ ۱۳ کارکنان………………………………………………… ۱۲۱

نمودار۴-۱۸: توزیع فراوانی پاسخ ۱۴ کارکنان………………………………………………… ۱۲۲

نمودار۴-۱۹: توزیع فراوانی پاسخ ۱۵ کارکنان………………………………………………… ۱۲۳

نمودار۴-۲۰: توزیع فراوانی پاسخ ۱۶ کارکنان………………………………………………… ۱۲۴

نمودار۴-۲۱: توزیع فراوانی پاسخ ۱۷ کارکنان………………………………………………… ۱۲۶

ارتباطات انسانی کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران

نمودار۴-۲۲: توزیع فراوانی پاسخ ۱۸ کارکنان………………………………………………… ۱۲۷

نمودار۴-۲۳: توزیع فراوانی پاسخ ۱۹ کارکنان………………………………………………… ۱۲۸

نمودار۴-۲۴: توزیع فراوانی پاسخ ۲۰ کارکنان………………………………………………… ۱۲۹

نمودار۴-۲۵: توزیع فراوانی پاسخ ۲۱ کارکنان………………………………………………… ۱۳۰

نمودار۴-۲۶: توزیع فراوانی جنسیت مراجعان………………………………………………… ۱۳۳

نمودار۴-۲۷:توزیع فراوانی نسبت با ایثارگری………………………………………………… ۱۳۴

نمودار۴-۲۸: توزیع فراوانی مدرک تحصیلی………………………………………………….. ۱۳۵

نمودار۴-۲۹: توزیع فراوانی پست سازمانی……………………………………………………. ۱۳۷

نمودار۴-۳۰: توزیع فراوانی سوال ۱ پرسشنامه مراجعان……………………………………. ۱۳۸

نمودار۴-۳۱: توزیع فراوانی سوال ۲ پرسشنامه مراجعان……………………………………. ۱۳۹

نمودار۴-۳۲: توزیع فراوانی سوال ۳ پرسشنامه مراجعان……………………………………. ۱۴۰

فهرست نمودار

عنوان                                                                                صفحه

نمودار۴-۳۳: توزیع فراوانی سوال ۴ پرسشنامه مراجعان……………………………………. ۱۴۱

نمودار۴-۳۴: توزیع فراوانی سوال ۵ پرسشنامه مراجعان……………………………………. ۱۴۲

نمودار۴-۳۵: توزیع فراوانی سوال ۶ پرسشنامه مراجعان……………………………………. ۱۴۳

نمودار۴-۳۶: توزیع فراوانی سوال ۷ پرسشنامه مراجعان……………………………………. ۱۴۴

نمودار۴-۳۷: توزیع فراوانی سوال ۸ پرسشنامه مراجعان……………………………………. ۱۴۵

نمودار۴-۳۸: توزیع فراوانی سوال ۹ پرسشنامه مراجعان……………………………………. ۱۴۶

نمودار۴-۳۹: توزیع فراوانی سوال ۱۰ پرسشنامه مراجعان………………………………….. ۱۴۸

بیان مساله

ارتباطات انسانی به عنوان اساسی ترین و بنیادی ترین شاخه علوم

ارتباطات می باشد لذا رد این راستا افزایش بهره وری در سازمان ها

نیاز به مدیریت مناس و مطلوب منابع انسانی دارد و به قول دیگر تقویت

روابط انسانی و برقراری موثر و مثبت ارابط انسانی ها بین مدیران

با پرسنل سازمان و کارکنان با ارباب رجوع سازمان موجب افزایش

کار آمدی و زمینه ساز خدمت رسانی موثر دستگاهها و سازمان های اجرایی خواهد شد .

از این سو بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان نهادی که خدمات

معیشتی و فرهنگی به عزیزترین قشر جامعه ارائه می نماید

و ارتباطات انسانی در مراجعه جهت اخذ تسیلات و امکانات

توسط مسولان و یا جامعه ایثارگران در جلب رضایت مندی نقش

اساسی را دارد بایستی توجه جدی به مدیریت و کتنرل فضاو

محیط ارتباطی داشته و ارتباطات انسانی را تقویت و سمت و سو بخشید.

1 نقد وبررسی برای ارتباطات انسانی کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران

  1. saraq

    ارتباطات انسانی کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران
    پایان نامه عالی و کاربردی بود

افزودن نقد و بررسی

ارتباطات انسانی کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران

1 نقد و بررسی
ارتباطات انسانی کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران

قیمت : تومان136,500