فروشگاه

توضیحات

تحقیق اینترنت و تبلیغات

اینترنت ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات

 

اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت به عنوان ابزاری قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار

گرفته است. بدلیل ویژگی ها و مزیتهای فراوان  اینترنت در مقایسه با رسانه‌های قدیمی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در سالهای اخیر بوده

است. این مقاله به ادبیات موضوع می‌پردازد که شامل تعریف تبلیغات اینترنتی،

تاریخچه و روند آن از ابتدا تا امروز، انواع و اشکال مختلف تبلیغات اینترنتی،

و نیز مزیتها و محدودیتهای آن است. توضیح : این مقاله تلفیقی از دو مقاله اینترنت؛ ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات (منتشر شده در شماره ۱۰ ماهنامه

دانش تبلیغات) و تبلیغات اینترنتی در ایران: تنگناها و راهکارها (سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت – ۲۹ آذر لغایت ۱ دی‌ماه ۱۳۸۴) است  کلیدواژه : تبلیغات؛ تبلیغات اینترنتی؛ بازاریابی؛ اینترنت

 

۳۱ صفحه فونت ۱۴ منابع دارد فرمت:تحقیق

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

 

 

 

 

تبلیغات ناخواسته که شامل Pop-up و Pop-under می‌شود یکی از اشکال بحث‌انگیز تبلیغات اینترنتی به حساب می‌آید. این نوع از تبلیغات به صورت

ناخواسته دریافت می‌شود و مخاطبان را در معرض یک نمایش اجباری قرار می‌دهد. آگهی‌های تلویزیونی را می‌توان نمونه‌ای از تبلیغات اجباری به حساب آورد چرا که این آگهی‌ها معمولاً برنامه‌هایی را که مخاطبان در حال تماشا هستند، قطع می‌کنند و آنها را وادار به تماشای آگهی می‌کنند. در مقابل،

تبلیغات روزنامه‌‌ای نمونه‌ای از تبلیغات اختیاری محسوب می‌شوند زیرا خوانندگان

تحقیق اینترنت و تبلیغات

می‌توانند هر قسمت از روزنامه را که مایلند بخوانند و یا از آن بگذرند.

اینترنت توانایی نمایش به هر دو صورت اختیاری و اجباری را داراست. بنرهای تبلیغاتی مانند تبلیغات روزنامه‌ای به طور معمول بصورت اختیاری دیده می‌شوند، هرچند که گاهی به دلیل اینکه تقریباً در تمام صفحات وب ارائه شده‌اند مورد اعتراض قرار می‌گیرند استفاده برخی از کاربران اینترنت از

نرم‌افزارهای مسدود کننده نمایش بنرها گواه این امر می‌باشد. از آنجا که تبلیغات ناخواسته غالباً به صورت اجباری نمایش داده می‌شوند، پاسخ‌های

منفی مانند احساس رنجش و احتراز از تبلیغ را در بر خواهند داشت. در سالهای اخیر به دلیل افزایش مقاومت کاربران اینترنت، کاهش مقبولیت این نوع از تبلیغات و گسترش استفاده از مسدودکنندهای تبلیغاتی بکارگیری تبلیغات ناخواسته کاهش یافته‌ است. هر چند….

پس از پرداخت میتوانید فایل کامل اینترنت ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات را در عرض ۳ ثانیه! دانلود کنید

 

نقد وبررسی

نقد بررسی یافت نشد...

اولین نفر باشید که نقد و بررسی ارسال میکنید... “تحقیق اینترنت و تبلیغات”

تحقیق اینترنت و تبلیغات

0 نقد و بررسی
وضعیت کالا : موجود است.
شناسه محصول : 28

قیمت : تومان7,900