فروشگاه

توضیحات

از سیستم های خنک کاری به منظور بهینه سازی و افزایش راندمان استفاده می شود.

با افزایش دمای گازهای احتراق ورودی به توربین بازده چرخه توربین گاز افزایش می یابد .امروزه این دما در حدود۱۱۰۰ تا ۱۲۶۰ درجه سانتیگراد است.

سازندگان توربین های گازی تلاش می کنند تا بتوانند این دما را به ۱۷۰۰درجه برسانند و در آینده تا دماهای بالاتر نیز مورد نظر است.

با توجه به اینکه افزایش دمای ورودی به توربین یک مزیت اجتناب ناپذیر است اما برای خنک کاری پره های توربین باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

 

 21 اسلاید فایل پاورپوینت (power point) فونت ۱۴ بهمراه عکس ها و توضیحات کامل  قیمت ۵۰۰۰ تومان 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

 

در توربینهای قدیمی به دلیل پائین بودن دما نیازی به خنک سازی وجود نداشت
استفاده از دماهای بالا موجب بوجود آمدن تنشهای گرمایی در پره های متحرک و کاهش طول عمر پره می شود.
به طور کلی دمای سطح پره باید در کمتر از ۹۰۰ درجه سانتیگراد باشد تا خوردگی پره از حد مجاز تجاوز نکند.
خنک سازی پره با خالی کردن داخل آن و جاری کردن شاره خنک کننده از فضای خالی شده امکان پذیر می باشد(شکل ۱)
پره توخالی سبک تر از پره تو پر بوده و عدد بیو در آن خیلی کوچکتر است و از این رو توزیع دما در آن نسبتا یکنواخت می باشد…………………..

 

 

بلافاصله بعد از پرداخت موفق میتوانید فایل کامل این پروژه را با سرعت و امنیت دانلود کنید

قیمت اختصاصی و استثنایی این پایان نامه : تنها , ۵۰۰۰تومان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نقد وبررسی

نقد بررسی یافت نشد...

اولین نفر باشید که نقد و بررسی ارسال میکنید... “بررسی انواع روشهای خنک کاری پره های توربین گازی”

بررسی انواع روشهای خنک کاری پره های توربین گازی

0 نقد و بررسی
وضعیت کالا : موجود است.
شناسه محصول : 2436

قیمت : تومان5,000