فروشگاه

توضیحات

پایان نامه شیوه های مؤثر اطلاع رسانی در مخابرات

نقش اصلی انتقال دانش و مهارت و همچنین تغییر بینش و نگرشها در جوامع به

شیوه اطلاع  رسانی و تاثیر گذاری و توانایی در القا این شیوه ها بستگی دارد که موفقیت یا عدم موفقیت در این راه  به موفقیت یا عدم موفقیت هر سازمان یا نهادی  که ما متولی ان هستیم می انجامد.

برای افزایش بهره وری و تسریع در دستیابی به اهداف مورد نظر در فعالیت ها باید از مناسب ترین روشها به صحیح ترین نحو استفاده شود.

عدم توجه و دقت در هریک از دو مورد مذکور، دستیابی به اهداف را غیر ممکن

و یا باعث صرف هزینه و اتلاف وقت بیشتر خواهد شد.  این پژوهش  در پی پاسخ به سئوالاتی است که بداند  روشهای موثر اطلا ع رسانی  در شرایط مختلف برای گروههای مختلف جامعه کدام است ؟  برای دستیابی به اهداف

تحقیق ضمن بررسی کتابخانه ای سوابق، با بهره گیری از پرسشنامه  با شیوه نمونه گیری تصادفی ، نظرات مشترکین  جمع آوری وبا استفاده از نرم

پایان نامه شیوه های مؤثر اطلاع رسانی در مخابرات

افزار  SPSS   نسبت به جمع بندی اطلاعات، توصیف داده ها و تعیین همبستگی ها ، محاسبه رگرسیون و تجزیه وتحلیل داده ها اقدام گردید  مشترکین  مورد مطالعه پژوهش شامل کلیه مشترکان تلفن ساکن در تمامی نقاط استان یزد
می باشد.

   با توجه به نتایج تحقیق بیشترین شیوه های  موثر جهت کسب اطلاعات مشترکین به ترتیب : اطلاع رسانی از طریق پیام کوتاه،  قبوض تلفن،

گفتگوهای تعاملی، و سایت شرکت بوده است.. پژوهشگر با اعتقاد به این مطلب که سامان­دهی چرخه اطلاع رسانی  مورد بحث به بهبود بیشتر وضع در این سازمان منجر خواهد شد، و یا لااقل، وضعیت  فعلی را با صرفِ وقت و هزینه کمتری ممکن خواهد ساخت، به ارایه پیشنهادهایی برای بهبود کیفیت اطلاع رسانی به مشترکین برای غلبه بر موانع موجود  پرداخته است.

 ۱۳۰صفحه فایل ورد (Word) فونت ۱۴منابع دارد

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

پایان نامه شیوه های مؤثر اطلاع رسانی در مخابرات
پایان نامه شیوه های مؤثر اطلاع رسانی در مخابرات

 

 

 

 

فهرست

چکیده

فصل اول

موضوع تحقیق……………………………………………………………………………..

۱

بیان مسئله مورد پژوهش ………………………………………………………………….

ضرورت و اهمیت تحقیق …………………………………………………………………

۲

۲

اهداف تحقیق …………………………………………………………………………..

۳

سوالات …………………………………………………………………………………….

۴

فرضیه ها ………………………………………………………………………………….

روش تحقیق ……………………………………………………………………………….

۵

۶

ضرورت تحقیق ……………………………………………………………………………

جامعه و نمونه آماری ……………………………………………………………………..

۶

۶

ابزار اندازه گیری …………………………………………………………………………

۸

واژه ها و اصطلاحات …………………………………………………………………….

تاریخچه و سابقه تحقیق ……………………………………………………………………

موانع و مشکلات …………………………………………………………………………..

۸

۱۳

۱۴

فصل دوم

بخش اول

اطلاع رسانی و نقش مهم آن در روابط عمومی …………………………………………

۱۵

اطلاع رسانی، روابط عمومی و مشارکت مردمی ………………………………………

۱۷

اجزای نظام اطلاع رسانی ………………………………………………………………..

۲۲

فن آوری اطلاعات و مفاهیم کار برای آن  ……………………………………………..

۲۲

فرا رسانه و فرا متن ابزارهای مهم فناوری اطلاعات ………………………………….

۲۴

رسانه های الکترونیک………………………………………………………………………

۲۴

شبکه اطلاع رسانی ………………………………………………………………………..

۲۵

انگیزه ایجاد شبکه های اطلاع رسانی و نقش فناوری …………………………………..

۲۶

اطلاعاتی در شبکه اطلاع رسانی ………………………………………………………..

۲۶

اهداف شبکه های اطلاع رسانی ………………………………………………………….

۲۷

مزایا و فواید شبکه های اطلاع رسانی و کارگروه (IT) در شبکه های اطلاع رسانی …………

۲۷

بخش دوم

اول اطلاع رسانی سپس تبلیغات ………………………………………………………….

۲۹

تبلیغات پیام یک سویه است…………………………………………………………………

۳۰

تبلیغات و نوآوری …………………………………………………………………………

۳۱

محصول و نوآوری ………………………………………………………………………..

۳۱

در جستجوی تازگی………………………………………………………………………..

۳۲

آگهی اسباب بازی نیسان ………………………………………………………………….

۳۳

جایگاهی که در ذهن مخاطب خود دارید بپذیرید ………………………………………..

۳۴

تقویت جایگاه پیشگامانی ………………………………………………………………….

۴۶

مبحث خلاقیت و نوآوری …………………………………………………………………

۳۷

به خلاقیت نیاز نیست ……………………………………………………………………..

۳۸

معمای حل نشدنی تبلیغات خلاق ………………………………………………………….

۴۰

تبلیغات باد است – روابط عمومی خورشید ……………………………………………..

۴۳

حرکت تبلیغات مارپیچ است – حرکت روابط عمومی خطی است ……………………..

۴۴

تبلیغات به شیوه انفجاری عمل می کند – روابط عمومی به شیوه آهسته و پیوسته کار می کند ………………

۴۵

تبلیغات تصویری است روابط عمومی کلامی است ……………………………………..

۴۶

رسایی تبلیغات همه را در برمی گیرد ……………………………………………………

۴۷

رسایی روابط عمومی اشخاص مورد نظر را در برمی گیرد ………………………….

۴۷

تبلیغات خود محور است – روابط عمومی دیگر محور است …………………………..

۴۹

تبلیغات می میرد – روابط عمومی زنده می ماند ……………………………………….

۵۰

تاثیرات ………………………………………………………………………………..

۵۱

اثرات کوتاه مدت و دراز مدت ………………………………………………………..

۵۱

چه هنگام می توان انتظار داشت که اثرات ظاهر شوند ………………………………

۵۳

تاثیر برجسته سازی …………………………………………………………………..

۵۵

بخش سوم

مبانی نظری……………………………………………………………………………

۵۵

نفش  ارتباطات در توسعه …………………………………………………………….

۵۵

الگوهای  ارتباطات و توسعه …………………………………………………………..

۵۸

فصل سوم

نظریه های ارتباطات توسعه ………………………………………………………….

نطریه های ارتباطات برای توسعه  …………………………………………………….

۶۱

۶۸

روش تحقیق ……………………………………………………………………………

پیمایش………………………………………………………………………………….

جامعه آماری ………………………………………………………………………….

۷۸

۷۸

۷۸

حجم نمونه  ……………………………………………………………………………

ابزار گرد اوری اطلاعات ……………………………………………………………

۷۹

۸۰

روش تجزیه و تحلیل……………………………………………………………………….

روایی تحقیق ……………………………………………………………………………….

حدود زمانی تحقیق…………………………………………………………………………

حدود مکانی تحقیق  ……………………………………………………………………….

۸۰

۸۰

۸۱

۸۱

فصل چهارم

بخش اول

جدول توزیع فراوانی و نمودار متغیرجنس……………………………………………….

جدول توزیع فراوانی و نمودار متغیرسن…………………………………………………

جدول توزیع فراوانی و نمودار متغیرتحصیلات………………………………………….

جدول توزیع فراوانی و نمودار متغیرشغل………………………………………………..

جدول و نمودارمتغیر میزان استفاده از تلفن گویا…………………………………………

جدول و نمودارمتغیر میزان استفاده از قبض………………………………………….۹۲

جدول و نمودارمتغیر میزان استفاده از اینترنت……………………………………….۹۴ جدول و نمودارمتغیر میزان استفاده از صدا و سیما…………………………………..۹۶

جدول و نمودارمتغیر میزان استفاده از sms…………………………………………..98

جدول و نمودارمتغیر میزان استفاده از تبلیغات…………………………………….۱۰۰

جدول و نمودارمتغیر میزان استفاده از مطبوعات………………………………….۱۰۲

جدول و نمودارمتغیر میزان استفاده ازنوع روشهای اطلاع رسانی  مطبوعات….۱۰۴

بخش دوم

جداول دو بعدی، یک بعدی و بررسی فرضیه ها:
فرضیه اول جداول رابطه میان جنس واستفاده از تلفن گویا در اطلاع رسانی……۱۰۶

فرضیه دوم جداول رابطه میان سن واستفاده تلفن گویا دراطلاع رسانی………….۱۰۷

فرضیه سوم جداول رابطه میان تحصیلات  واستفاده از قبض دراطلاع رسانی….۱۰۹

فرضیه چهارم  جداول رابطه میان شغل واستفاده ازنوع روشها دراطلاع رسانی ۱۱۱

فرضیه پنجم جدول استفاده ازنوع روشها دراطلاع رسانی………………………..۱۱۳

فرضیه ششم  جدول میزان استفاده ازتلفن گویا دراطلاع رسانی…………………..۱۱۴

فرضیه هفتم  جدول میزان استفاده ازمطبوعات دراطلاع رسانی………………….۱۱۵

فرضیه هشتم جدول میزان استفاده ازقبوض دراطلاع رسانی……………………..۱۱۶

فرضیه نهم جدول میزان استفاده ازسایت دراطلاع رسانی…………………………۱۱۷

فرضیه دهم جدول میزان استفاده ازتبلیغات تلویزیونی دراطلاع رسانی………….۱۱۸

فرضیه یازدهم جدول میزان استفاده ازsms دراطلاع رسانی……………………..۱۱۹ فرضیه دوازدهم  جدول میزان استفاده ازتبلیغات محیطی دراطلاع رسانی………۱۲۰

۸۲

۸۴

۸۶

۸۸

۹۹۲

فصل پنجم

بررسی وضعیت متغیر ها……………………………………………………………۱۲۱

بررسی جداول دوبعدی ورابطه معنا داری یا عدم معنی داری ……………………۱۲۵

پیشنهادها………………………………………………………………………………۱۲۹

ضمایم………………………………………………………………………………….۱۳۰

منابع:……………………………………………………………………………………۱۳۵

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان نامه شیوه های مؤثر اطلاع رسانی در مخابرات

 

 

موضوع تحقیق :   

 بی شک میزان اطلاعات هر فرد از مبانی مختلف زندگی صنعتی امروزی می تواند نقش بسیار مهم و مؤثری در کیفیت کاری و زندگی فردی وی داشته

باشد دراین خصوص می توان به جرات گفت در بهره گیری انسان از مواهب رفاهی ، به میزان اطلاع او از عوامل مختلف زندگی بستگی دارد.

اگر به موضوع فوق بطور کامل توجه کنیم دو وجه این کیمیا را می توانیم

با دو عنوان اطلاع یابی و اطلاع رسانی تطبیق دهیم ، ضمن اینکه می دانیم

اطلاع رسانی دقیق و به موقع سازمانهای خدماتی می تواند در رفع مشکلات و حل مسائل مختلف کمک بزرگی برای افراد و سازمانها باشد براین مطلب

وافقیم که مجراهای ارتباطی و نحوه اطلاع یابی در فرهنگها ومناطق

مختلف متفاوت است .درهمین راستا شرکتها و سازمانها نیز بایستی از میزان اطلاع

مخاطبین ومردم جامعه خود در رابطه با فعالیتهای سازمان آگاه باشند و بدانند که جامعه به چه اطلاعات و آگاهیهایی

احتیاج دارد واین مهم را نیز در نظر داشته باشند که شیوه های  مناسب هر نوع اطلاع رسانی کدام است و نیز طریقه رساندن پیام  به مخاطبین کدام است.

ش

پایان نامه شیوه های مؤثر اطلاع رسانی در مخابرات

0 نقد و بررسی
وضعیت کالا : موجود است.
شناسه محصول : 1872

پایان نامه شيوه های مؤثر اطلاع رسانی در مخابرات پایان نامه پروژه

قیمت : تومان9,500