فروشگاه

توضیحات

بررسی طراحی و چیدمان فروشگاه کالای ورزشی

این مقاله سعی در ارائه یک بررسی جامع پیرامون این موضوع داشته ، در رابطه با شرایط و عوامل موفقیت این

فروشگاهها به نکات جدیدی اشاره دارد. بحث با تعریف یک سیستم چیدمان شروع شده و پس از آن ، علل

و اهداف شکل گیری این واحدهای نوین توزیع و همچنین ویژگیها و خصوصیات این فروشگاه و مزایا و معایب

آنها در مقایسه با واحدهای توزیع سنتی بیان شده است . درادامه ، آن دسته از عوامل اجتماعی و شرایط

محیطی که در رشد و توسعه کالای ورزشی روادگر نقش بسزایی ایفا می کنند موردبررسی قرار گرفته اند.

از این عوامل با عنوان عوامل بیرونی نام برده شده است . پس از آن نیز به بحث درمورد نکات و شرایطی

پرداخته شده است که دست اندرکاران کالای ورزشی روادگر باید به آنها توجه داشته ودر راستای تحقق آنها گام بردارند.

۵۲ صفحه فایل ورد (Word) فونت ۱۴ منابع دارد

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

 

 

بررسی طراحی و چیدمان فروشگاه کالای ورزشی
بررسی طراحی و چیدمان فروشگاه کالای ورزشی
اهمیت موضوع تحقیق

۱٫       کالای ورزشی روادگر در مقایسه با واحدهای توزیع سنتی و خرده فروشیها، دارای خصوصیات و ویژگیهای چندی هستند

۲٫       یک کالای ورزشی روادگر که از شعب و فروشگاههای متعدد تشکیل می شود، معمولادر تمام واحدهایش ، کالاهای تجاری یکسانی را می فروشد

۳٫        خرید فروشگاه در حجم و مقیاس بالایی بوده ، لذا می تواند در مقایسه باخرده فروشیهای کوچک ، کالاها را با قیمت پایین تری به فروش رساند

۴٫        کالای ورزشی روادگر از انواع مختلف تمرکز کالاها و فعالیتهای مربوط به آنها بهره می برند. تمرکز کالاها به چهار گروه به شرح زیر طبقه بندی می شوند

هدف اصلی تصمیم چیدمان این است که جریان هموار کار ،مواد . افراد و اطلاعات در بین سیستم را تضمین کند . هم چنین چیدمان تاثیر گذار :

(۱)    هزینه های کنترل و اداره مواد را مینیمیم می کند ،

(۲)    از فضا به طور کارآمد استفاده می کند ،

(۳)    از کارها به طور کارآمد بهره می برد

(۴)    گلوگاه ها را حذف می کند

(۵)    ارتباط و تعامل بین کارگرها ، بین کارگرها و ناظران آنها یا بین کارگران مشتریان را تسهیل می کند .

(۶)    زمان چرخه ای تولید یا زمان سرویس مشتری را کاهش می دهد .

(۷)     حرکت های زائد یا اضافی را حذف می کند

(۸)    ورود ، خروج و جایگزینی مواد ، تولیدات یا افراد را سهولت می بخشد

(۹)    مقیاس های ایمنی و امنیت را به هم می پیوندد.

(۱۰)          کیفییت محصول یا خدمات را ترفیع می بخشد.

(۱۱)          فعالیت های حفظ مناسب را تشویق می کند

(۱۲)          یک کنترل بعدی از عملیات یا فعالیت ها را ارائه می کند .

(۱۳)          انعطاف پذیری لازم جهت تطبیق با شرایط متغییر را فراهم می کند .

کالای ورزشی روادگر نماینده فروش چند برند مطرح در دنیا می باشد :

شرکت مکس پاور کانادا عرضه کننده انواع راکت های بدمینتون، اسکواش، تنیس، کیف، کفش و پوشاک و دستگاه ها و لوازم جانبی ورزشی می باشد و شرکت روادگر نماینده انحصاری محصولات مکس در ایران می باشد.


شرکت یونکس با داشتن سابقه ۶۰ ساله در زمینه تولید راکت های بدمینتون و تنیس در حال حاضر پیشرو ترین کمپانی در زمینه تولید این راکت ها در سطح حرفه ای بوده و راکت های یونکس مورد تایید و کاربرد ورزشکاران سطح برتر جهان می باشد. فروشگاه ورزشی روادگر مفتخر است به عنوان نماینده رسمی یونکس ژاپن این محصولات را به شما ورزشکاران عرضه نماید.

بلافاصله بعد از پرداخت موفق لینک دانلود این پروژه فعال خواهد شد.

 

نقد وبررسی

نقد بررسی یافت نشد...

اولین نفر باشید که نقد و بررسی ارسال میکنید... “بررسی طراحی و چیدمان فروشگاه کالای ورزشی”

بررسی طراحی و چیدمان فروشگاه کالای ورزشی

0 نقد و بررسی
وضعیت کالا : موجود است.
شناسه محصول : 1543

قیمت : تومان128,500