فروشگاه

توضیحات

پروپوزال تاثیر فناوری اطلاعاتIT  در سبک رهبری مدیران ورزشی ایران براساس تحلیل swot

 

بیان مساله تحقیق : ( حد اقل ده سطر و شامل پرسش اصلی تحقیق )

 

امروزه سازمانها با حجم انبوهی از اطلاعات و دانش روبرو هستند که اداره و بهره برداری صحیح از آن به دغدغه ای بزرگ برای این سازمانها تبدیل شده است. اما در این میان سازمانهایی موفق هستند که به کمک ابزارهای مدیریتی و فناوری های نوین ، از فرصت های ایجاد شده به نفع خود استفاده کنند. (بهات،٢٠٠١،٧٨).

 مدیران سازمانهای دانش محور ، فناوری اطلاعات را به عنوان نیروی محرکه و عامل موثر در پیشرفت و موفقیت مدیریت دانش و غلبه بر چالشها به کار می گیرند.  آنچه موجب تسهیل فرایند مدیریت دانش و تبدیل آن به مزیت رقابتی شده است ، نقش پشتیبانی کننده فناوری اطلاعات است .فناوری اطلاعات به عنوان مهمترین عامل تواناساز فرایند مدیریت دانش(سرینیواسان،٢٠٠۴:۶٨) با سرعت و دقت بالا اجرای فرایند مدیریت دانش را به طور چشمگیری بهبود بخشیده است.(لی و هنگ،٢٠:٢٠٠٢)

۲۰ صفحه فایل ورد (Word) فونت ۱۴ منابع دارد 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

 

 

 

شناسایی نقاط ضعف ، قوت ، فرصتها و تهدیدات یا سازمان از جمله عوامل اصلی موفقیت و  بالندگی یک سازمان یا فدراسیون ورزشی به شمار می رود. فدراسیونهای ورزشی اگر بخواهند در حالتی رشد و بالندگی خود را داشته و ان را حفظ نمایند می بایستی ، دقیقا به نقاط ضعف و قوت خود توجه نمایند. در این میان کاربست فناوری اطلاعات همواره دارای مزایا و تهدیداتی است که می تواند سازمانهای ورزشی را کارامد یا ناکارامد جلوه گر نماید. فناوری اطلاعات ضمن تغییر سبک رهبری می تواند موجبات افزایش اعتماد سازمانی در میان کارکنان و پرسنل یک فدراسیون ورزشی را به دنبال داشته باشد. از طریق کاربرد فناوری اطلاعات و تغییر سبک رهبری به شیوه ای منطقی و اصولی ، هزینه های فدارسیون نظم یافته و در اغلب موارد این هزینه ها کاهش می یابد.  اهمیت و ضرورت انجام این تحقیق از انجا ناشی می شود که با بررسی های به عمل امده مشخص گردید که تاکنون تحقیق کاملی پیرامون تاثیر فناوری اطلاعات بر سبک رهبری مدیران سازمانهای ورزشی با استفاده از مدل swot انجام نشده است و لذا این تحقیق را شاید بتوان یکی از نخستین پژوهش هر در این زمینه به شمار اورد.

علاوه بر این اهمیت انجام این تحقیق از انجا  است که نتایج…………….………………

 

 

 

بلافاصله بعد از پرداخت موفق لینک دانلود این پروژه فعال خواهد شد.

نقد وبررسی

نقد بررسی یافت نشد...

اولین نفر باشید که نقد و بررسی ارسال میکنید... “تاثیر فناوری اطلاعاتIT در سبک رهبری مدیران ورزشی ایران براساس تحلیل swot”

تاثیر فناوری اطلاعاتIT در سبک رهبری مدیران ورزشی ایران براساس تحلیل swot

0 نقد و بررسی
وضعیت کالا : موجود است.
شناسه محصول : 1531

قیمت : تومان98,000