فروشگاه

توضیحات

پایان نامه رضایتمندی بیمه شدگان از  تامین اجتماعی

در تعریف این موضوع پژوهشی، نکته‌ای که توضیح آن پیش از هر چیزضروری بنظر می‌رسد، ارتباط بین تأمین اجتماعی و علم جامعه شناسی است.

از جامعه شناسی مفاهیم و تعاریف مختلفی ارائه شده است، از جمله اینکه به معنای علم شناخت روابط انسانهایی است که در یک جامعه زندگی می کنند. بعبارتی” در بررسی رابطۀ بین تأمین‌اجتماعی و

جامعه‌شناسی می‌توان نکاتِ زیر را مورد توجه قرار داد:
– استفاده از داده‌های تأمین‌اجتماعی در بررسی‌های جامعه‌شناسی
– تأثیر ویژگی‌های اجتماعی جامعه در شکل‌دهی نظام تأمین‌اجتماعی

– تأثیر و عوارض نظام تأمین‌اجتماعی بر روابط افراد و نیز مسائل اجتماعی جامعه.

مطالعاتی که از جانب جامعه‌شناسان در باب استفاده از آمار و اطلاعات تأمین‌اجتماعی صورت گرفته است، نشان می‌دهد، که بتدریج که نظام‌های تأمین‌اجتماعی توسعه پیدا می‌کند. اطلاعات جامعی از جنبه‌های مختلف زندگی افراد تحت پوشش ثبت و ضبط می‌کند

که می‌تواند مورد استفاده جامعه‌شناسان قرار گیرد [….] و انجام بررسی‌های اجتماعی را تسهیل نماید” (طالب، : ۲۰۱-۲۰۰). ناگفته پیدا‌ست که تأمین‌اجتماعی اعم از شکل سنتی ویا کلاسیک وسازمان یافتۀ آن، به رغم تفاوت‌های عمدۀ موجود در شرایط اقتصادی،

پایان نامه رضایتمندی بیمه شدگان از  تامین اجتماعی

 

اجتماعی، سیاسی جوامع مختلف، بعنوان واقعیتی انکار‌ناپذیر و یک ضرورت، خود را به برنامه‌ریزان کشورها و به تبَع آن سازمانها و نهاد‌های ذیربط تحمیل نموده است، به تعبیری، تأمین‌اجتماعی و حمایت‌های آن، یکی از نهاد‌های بنیانی کشورها و جوامع انسانی است که همواره به اَشکال گوناگونی در طی تاریخ وجود داشته و دارد.

 

۲۰۰صفحه فایل ورد (Word) فونت ۱۴ منابع و پاورقی دارد 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل را دانلود کنید

انجام پروپوزال مقاله و پایان نامه  در کوتاهترین زمان با موضوعات خاص شما. منتظر تماس شما هستیم

پایان نامه رضایتمندی بیمه شدگان از  تامین اجتماعی
پایان نامه رضایتمندی بیمه شدگان از  تامین اجتماعی

 

 

فهرست مطالب

 

صفحه عنوان
۱ فصل اول: طرح پژوهش (کلیات پژوهش)…………………………………………………….
۲ ۱-۱ مقدمه……………………………………………………………………………………….
۴ ۱-۲ تعریف موضوع پژوهش…………………………………………………………………
۷ ۱-۳ بیان مسأله پژوهش………………………………………………………………………..
۹ ۱- ۴ اهمیت و ضرورت انجام پژوهش………………………………………………………..
۱۳ ۱-۵ هدف کلی…………………………………………………………………………………..

۱۳ ۱-۶ هدفهای ویژه یا فرعی پژوهش……………………………………………………………
۱۴ ۱-۷ پرسش های پژوهش……………………………………………………………………….
۱۵ ۱-۸ فرضیه های پژوهش………………………………………………………………………
۱۶ ۱-۹ روش پژوهش……………………………………………………………………………..
۱۷ ۱-۱۰ پیشینۀ پژوهش……………………………………………………………………………
۱۹ ۱-۱۱ محدودیت های پژوهش………………………………………………………………….

۲۰ ۱-۱۲ تعریف واژه ها و اصطلاحات………………………………………………………….
۲۶ فصل دوم: واکاوی ادبیات پژوهش…………………………………………………………….
۲۷ ۲-۱ مقدمه……………………………………………………………………………………….
۲۷ ۲-۲ واکاوی ادبیات پژوهش در جهان…………………………………………………………
۲۷

پایان نامه رضایتمندی بیمه شدگان از  تامین اجتماعی

۲۹

۳۰ – نظام خدمات و بیمه درمانی آلمان…………………………………………………………….
– راهکارها و نگاه بانک جهانی در خصوص اصلاح{خدمات} نظام بازنشستگی…………
– راههایی تازه که برای [رضایت مندی از]حمایت های اجتماعی در دنیای عرب گشوده می شود؛ نمونه مصر……………………………………………………………………………

۳۱ ۲- ۳واکاوی ادبیات پژوهش در ایران:………………………………………………………..

۳۱ – بررسی عوامل مؤثر در رضایت‌مندی از خدمات درمانی درمانگاه شمارۀ یک سازمان تأمین‌ خدمات درمانی……………………………………………………………………………
۳۳ – خودگردانی مراکز درمانی و طرح رضامندی بیمه شدگان ازخدمات درمانی…………….
۳۴ – رضایت‌مندی بیمه شدگان ازبیمارستانهای طرف قرارداد سازمان بیمه خدمات

بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مندی بیمه

درمانی….

۳۵

۳۵ – بررسی میزان رضایت‌مندی بیمه شدگان تأمین‌اجتماعی ازخدمات درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی……………………………………………………………………………………
– سنجش میزان رضایت‌ مردم از سازمانهای اداری در استان گیلان و بررسی عوامل مؤثر بر آن……………………………………………………………………………………….

بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مندی بیمه شدگان

۳۶ – بررسی میزان رضایت‌ بیمه‌شدگان از خدمات تأمین‌اجتماعی در استان اصفهان………….
۳۷ – بررسی میزان رضایت‌‌مندی بیمه شدگان از خدمات درمانی سازمان………………………
۳۸ – بررسی سطح رضایت‌مندی بیمه گزاران زیان‌دیده دربیمه‌های اتومبیل CSM…………….
۴۰ -عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی بیمه شدگان از خدمات تأمین‌اجتماعی……………………….

پایان نامه رضایتمندی بیمه شدگان از  تامین اجتماعی

الف

۴۱ – بررسی رابطۀ عملکرد بخش‌های مختلف تأمین‌اجتماعی با رضایت‌مندی بیمه شدگان این سازمان…………………………………………………………………………………………..
۴۱ – بررسی رضایت‌مندی بیمه‌شدگان…………………………………………………………….

۴۲ – بررسی میزان اطلاع کارفرمایان وبیمه شدگان مراجعه کننده به شعب تأمین‌اجتماعی

استان تهران از مقررات تأمین‌اجتماعی………………………………………………………..
۴۳ ۲-۴مبانی نظری پژوهش……………………………………………………………………….
۴۴ مفاهیم رضایت، تأمین‌اجتماعی، حمایت‌ها و خدمات:…………………………………………
۴۴ – مفهوم رضایت…………………………………………………………………………………
۴۸ – مفهوم تأمین‌اجتماعی…………………………………………………………………………..
۵۰ – مفهوم حمایت‌ها و خدمات…………………………………………………………………….
۵۲ انواع حمایت‌ها و خدمات:………………………………………………………………………

بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مندی بیمه شدگان

۵۲
۵۳
۵۴ – کمک ازدواج…………………………………………………………………………………..
– غرامت دستمزد ایام بیماری و مدت پرداخت آن…………………………………………….
– غرامت دستمزد ایام بارداری و مدت پرداخت آن……………………………………………
۵۴ – مقرری بیمه بیکاری…………………………………………………………………………..
۵۵ – بیمۀ حوادث و انواع آن……………………………………………………………………….

خدمات بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی

۵۵ – کمک هزینۀ کفن و دفن……………………………………………………………………….
۵۶ – خدمات پزشکی (درمان) و نحوۀ اجراء و ارایه خدمات…………………………………….
۵۷ – کمک وسایل پزشکی………………………………………………………………………….
۵۷ – کمک عائله‌مندی……………………………………………………………………………….
۵۸ – مستمری‌ها:…………………………………………………………………………………….

خدمات بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی

۵۸ بازنشستگی……………………………………………………………………………………..
۵۹ – ازکارافتادگی…………………………………………………………………………………..
۶۰ – بازماندگان……………………………………………………………………………………..
۶۱ ۲- ۵ چهارچوب نظری پژوهش:………………………………………………………………
۶۱ – نظریه نیازهای انسانی مازلو…………………………………………………………………
۶۳ – نظریه عدالت سازمانی و مقایسه اجتماعی…………………………………………………..
۶۳ – نظریه عدالت یکسانی…………………………………………………………………………

پایان نامه رضایتمندی بیمه شدگان از  تامین اجتماعی

۶۴ – نظریه دیگران مهم…………………………………………………………………………….
۶۶ – نظریه احساس محرومیت نسبی………………………………………………………………
۶۷ – نظریه تالکوت پارسونز……………………………………………………………………….
۶۸ – نظریه کورت لوین…………………………………………………………………………….
۷۰ – نظریه جبران و نظریه تسری…………………………………………………………………
۷۰ – نظریه مُدل درون سیستمی (کنش متقابل)……………………………………………………

۷۲ – نظریه تلفیقی مسئولیت اجتماعی……………………………………………………………..
۷۳ – نظریه توافق ارزشی………………………………………………………………………….
۷۶

پایان نامه رضایتمندی بیمه شدگان از  تامین اجتماعی

۷۸ ۲-۶ مُدل پژوهش ………………………………………………………………………………

ب
فصل سوم: روش شناسی پژوهش (متدولوژی)………………………………………………
۷۹ ۳-۱ مقدمه……………………………………………………………………………………….
۷۹ ۳-۲ جامعۀ آماری……………………………………………………………………………….
۸۰ ۳-۳ محاسبۀ حجم نمونه…………………………………………………………………………

بررسی

۸۱ ۳-۴ روش نمونه‌گیری………………………………………………………………………….
۸۱ ۳-۵ ابزار اندازه‌گیری………………………………………………………………………….
۸۲ ۳-۶ شیوه‌های گردآوری داده‌ها…………………………………………………………………
۸۲ ۳ -۷ اعتبار ابزار اندازه‌‌گیری…………………………………………………………………
۸۳ ۳-۸ روش آماری (روش تجزیه و تحلیل داده‌ها)……………………………………………..

پایان نامه رضایتمندی بیمه شدگان از  تامین اجتماعی

۸۴ – شاخص سازی…………………………………………………………………………………
۸۴ – نحوۀ تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………..
۸۷ – رگرسیون چند متغیری………………………………………………………………………..
۸۸ ۳-۹ روش پژوهش……………………………………………………………………………..
۸۸ ۳-۱۰ قلمرو پژوهش……………………………………………………………………………
۸۹ ۳-۱۱ اُفق زمانی پژوهش………………………………………………………………………

پایان نامه رضایتمندی بیمه شدگان از  تامین اجتماعی

۹۰ فصل چهارم: یافته‌های پژوهش………………………………………………………………..
۹۱ ۴-۱ مقدمه……………………………………………………………………………………….
۹۱ ۴-۲ توصیف داده‌ها……………………………………………………………………………..
۹۱ ۴-۲-۱ توصیف متغیرهای جمعیت‌شناختی پژوهش…………………………………………..
۹۸

خدمات بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی

۱۴۴
۱۵۴
۱۶۰ ۴-۲-۲ توصیف شاخص‌های معرف متغیرهای پژوهش……………………………………..
۴-۲-۲-۱ بررسی میزان آگاهی و اطلاعات بیمه ای پاسخگویان……………………………
۴-۲-۲-۲ بررسی میزان رضایت مندی از حمایت ها و خدمات بیمه ای و درمانی………..
– میزان رضایت از بیمه بازنشستگی…………………………………………………………..
– میزان رضایت از بیمه غرامت بیماری………………………………………………………

پایان نامه رضایتمندی بیمه شدگان از  تامین اجتماعی

– میزان رضایت از بیمه بیکاری……………………………………………………………….
– میزان رضایت از بیمه کمک وسایل پزشکی………………………………………………..
– میزان رضایت از بیمه کمک هزینه ازدواج…………………………………………………

– میزان رضایت مندی از بیمه خدمات درمانی………………………………………………..
۴-۲-۲-۳ رضایت مندی ازنحوه رفتار و برخورد کارکنان………………………………….
۴-۲-۲-۴ شاخص سهولت امکان دسترسی به خدمات سازمانی……………………………..
۱۶۴
۱۷۳
۱۷۵ ۴-۳ تحلیل داده‌ها (آزمون فرضیه‌های پژوهش)………………………………………………
– آزمون شدت همبستگی………………………………………………………………………..
– آزمون رگرسیون چند متغیره…………………………………………………………………
۱۷۹ فصل پنجم: تجزیه و تحلیل یافته‌های پژوهش…………………………………………………
۱۸۰ ۵-۱ مقدمه……………………………………………………………………………………….
۱۸۰ ۵-۲بحث در نتایج توصیفی داده‌ها……………………………………………………………..
۱۸۲ ۵-۳ بحث در نتایج تحلیلی داده‌ها………………………………………………………………

بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مندی بیمه شدگان

پ
۱۸۶
۱۹۰
۱۹۲
۲۰۰
۲۰۵

۵-۴ پیشنهادات و راه‌کارهای کاربردی………………………………………………………..
۵-۵ پیشنهادات برای محققین بعدی…………………………………………………………….
– پیوست …………………………………………………………………………………………
– فهرست منابع و مأخذ………………………………………………………………………….
– چکیدۀ انگلیسی…………………………………………………………………………………

 

 

خدمات بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی

 

 

ت
فهرست جداول
عنوان صفحه
۲-۱ جدول فهرست نظریه ها و فرضیه های تحقیق ۷۵
۳-۱ جدول بررسی پایایی هر یک از شاخص های تحقیق………………………………………..۸۳
۴-۱ جدول توزیع فراوانی بر حسب جنس ۹۲
۴-۲ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سن ۹۳
۴-۳ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب وضعیت تأهل ۹۴

۴-۴ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت شغل ۹۵
۴-۵ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تحصیلات ۹۶
۴-۶ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نوع بیمه ۹۷
۴-۷ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان آگاهی و اطلاعات بیمه‌ای آنان ۹۸
۴-۸ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جایگاه سازمانی تأمین اجتماعی از دیدگاه

پایان نامه رضایتمندی بیمه شدگان از  تامین اجتماعی

پاسخگویان ۹۹
۴-۹ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان آگاهی آنان در مورد استفاده کنندگان از بیمه اختیاری ۱۰۰
۴-۱۰ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان آگاهی آنان در مورد مرجع تأیید شدن از کار افتادگی حادثه دیده یا بیمار ۱۰۱
۴-۱۱ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان آگاهی آنان در مورد افراد مجاز در

بررسی اعی

استفاده از بیمه بیکاری ۱۰۲
۴-۱۲ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان آگاهی آنان در مورد درصد حق بیمه فرد بیمه شده در قانون تأمین اجتماعی ۱۰۳
ث
۴-۱۳ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان رضایت ازعملکردسازمان

بطورکلی……..۱۰۴
۴-۱۴ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از شرایط بیمه بازنشستگی ……..۱۰۶
۴-۱۵ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان استفاده آنان از بیمه بازنشستگی

 درمانی تأمین اجتماعی

۱۰۷
۴-۱۶ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت آنان ازمقررات و شرایط بیمه بازنشستگی ۱۰۸
۴-۱۷ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از پرداخت مزایا در هنگام

بازنشستگی ۱۰۹
۴-۱۸ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان میزان رضایت از مدت زمان برقرار شدن احکام مستمری بازنشستگی ۱۱۰

۴-۱۹ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تلاش سازمان در خصوص برخورداری

و دسترسی به حمایت های دوران بازنشستگی ۱۱۱
۴-۲۰ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر نظر سایر بیمه شده ها در

رضایت مندی از خدمات بیمه بازنشستگی ۱۱۲
۴-۲۱ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از دریافت غرامت بیماری ۱۱۴
۴-۲۲ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان استفاده از بیمه دریافت غرامت

پایان نامه رضایتمندی بیمه شدگان از  تامین اجتماعی

دستمزد ایام بیماری ۱۱۵
۴-۲۳ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از مقررات و شرایط دریافت غرامت دستمزد ایام بیماری می شود ۱۱۶
۴-۲۴ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان میزان رضایت از مبلغی که بابت ایام بیماری دریافت می شود ۱۱۷

ج
۴-۲۵ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از مدّت زمان دریافت هزینه غرامت دستمزد ایام بیماری ۱۱۸

۴-۲۶ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از تلاش سازمان در برخورداری و دسترسی به هزینه غرامت دستمزد ایام بیماری ۱۱۹
۴-۲۷ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر نظر سایر بیمه شده ها در میزان

بررسی

رضایت مندی از غرامت ایام بیماری ۱۲۰
۴-۲۸ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از شرایط بیمه بیکاری ۱۲۱
۴-۲۹ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان استفاده پاسخگویان از بیمه بیکاری ۱۲۲
۴-۳۰ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت مندی از مقررات و شرایط

دریافت بیمه بیکاری ۱۲۳
۴-۳۱ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت مندی از مبلغ مقرری پرداختی بیمه بیکاری (بابت ایام بیکاری) ۱۲۵
۴-۳۲ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت مندی از مدت زمان برقراری

پایان نامه رضایتمندی بیمه شدگان از  تامین اجتماعی

احکام بیمه بیکاری ۱۲۶
۴-۳۳ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از تلاش سازمان در خصوص برخورداری و دسترسی به حمایت مقرری بیمه بیکاری ۱۲۷
۴-۳۴ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت مندی از خدمات مقرری بیمه بیکاری تحت تأثیر نظر سایر بیمه شدگان ۱۲۸
۴-۳۵ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت ازمقررات و شرایط کمک وسایل پزشکی ۱۲۹
۴-۳۶ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان استفاده پاسخگویان از کمک وسایل پزشکی ۱۳۰
چ
۴-۳۷ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت مندی از مقررات و شرایط دریافت کمک وسایل پزشکی ۱۳۱
۴-۳۸ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت مندی از مبلغ در نظر گرفته

پایان نامه رضایتمندی بیمه شدگان از  تامین اجتماعی

شده بابت کمک وسایل پزشکی ۱۳۲
۴-۳۹ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت مندی از مدت زمان دریافت هزینه کمک وسایل پزشکی ۱۳۳
۴-۴۰ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تلاش سازمان در خصوص برخورداری و

دسترسی به حمایت و خدمات کمک وسایل پزشکی ۱۳۴
۴-۴۱ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر نظر سایر بیمه شده ها در رضایت مندی از خدمات کمک وسایل پزشکی ۱۳۵

۴-۴۲ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از شرایط کمک هزینه ازدواج ۱۳۷
۴-۴۳ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان استفاده از کمک هزینه ازدواج ۱۳۸

۴-۴۴ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت مندی از مقررات و شرایط دریافت کمک هزینه ازدواج ۱۳۹
۴-۴۵ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت مندی از مبلغ در نظر گرفته

 خدمات بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی

شده بابت کمک هزینه ازدواج ۱۴۰
۴-۴۶ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت مندی از مدت زمان دریافت کمک هزینه ازدواج ۱۴۱

۴-۴۷ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان در خصوص برخورداری و دسترسی به حمایت ها و خدمات کمک هزینه ازدواج ۱۴۲

۴-۴۸ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان تأثیر نظرسایربیمه شده ها در رضایت مندی از خدمات کمک هزینه ازدواج ۱۴۳
ح
۴-۴۹ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت مندی از خدمات درمانی ۱۴۵
۴-۵۰ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از کیفیت خدمات مراکز ملکی درمانی سازمان (درمانگاه و بیمارستان) ۱۴۶

۴-۵۱ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از چگونگی تهیه دارو و سایر حمایت ها و خدمات در درمانگاه ها و بیمارستان های سازمان تأمین اجتماعی ۱۴۷

۴-۵۲ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از وجود تعداد (کمیت) مراکز درمانی تحت مالکیت سازمان (درمان مستقیم) ۱۴۸

۴-۵۳ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از مدت زمان دریافت خدمات مورد نیاز از مراکز درمانی سازمان ۱۴۹

۴-۵۴ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از کیفیت خدمات مراکز درمانی طرف قرارداد تأمین اجتماعی (درمان غیر مستقیم) ۱۵۰

۴-۵۵ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تلاش سازمان درجهت برخورداری و دسترسی آنان به خدمات

بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مندی بیمه

درمانی………………………………………………………………….۱۵۱
۴-۵۶ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر نظر سایر بیمه شده ها در میزان رضایت مندی آنان از خدمات درمانی ۱۵۲
۴-۵۷ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رض

ایت از وجود تعداد (کمیت) مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان (درمان غیر مستقیم) ۱۵۳
۴-۵۸ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از نحوه رفتار و برخورد کارکنان تأمین اجتماعی ۱۵۴

۴-۵۹ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب مراجعه آنان به مراکزتأمین اجتماعی (شعب و مراکز درمانی) ۱۵۵

 تأمین اجتماعی

خ
۴-۶۰ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان رضایت ازرفتار (تعامل) ونحوه برخورد کارمندان مراکز ارایه دهنده خدمات تأمین اجتماعی ۱۵۶

۴-۶۱ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از احساس مسئولیت (مسئولیت اجتماعی)، تعهد و تلاش کارکنان در راستای رفع مشکلات ۱۵۷

۴-۶۲ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از وقت شناسی و حضور به موقع کارکنان در محل کارشان ۱۵۸

۴-۶۳ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از پاسخگو بودن مسئولان و رعایت (التزام به) قوانین و مقررات سازمانی توسط آنها ۱۵۹

۴-۶۴ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان سهولت امکان دسترسی به خدمات سازمانی ۱۶۱

۴-۶۵ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت پاسخگویان از سهولت دسترسی به مراکز درمانی که تحت مالکیت سازمان تأمین اجتماعی می باشند (درمان مستقیم) ۱۶۲

۴-۶۶ جدول توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از سهولت دسترسی به مراکز درمانی که طرف قرارداد تأمین اجتماعی می باشند (درمان غیر مستقیم) ۱۶۳

بررسی

۴-۶۷ جدول بررسی رابطه بین سن و رضایت مندی از حمایت ها و خدمات تأمین اجتماعی ۱۶۴
۴-۶۸ جدول بررسی رابطه بین جنسیت و رضایت مندی از حمایت ها و خدمات تأمین

اجتماعی ۱۶۵
۴-۶۹ جدول بررسی رابطه بین وضعیت تأهل و رضایت مندی از حمایت ها و خدمات تأمین

اجتماعی ۱۶۶
۴-۷۰ جدول بررسی رابطه بین میزان تحصیلات فرد ورضایت مندی وی ازحمایت ها و خدمات تأمین اجتماعی ۱۶۷
۴-۷۱ جدول بررسی رابطه بین شغل (منزلت اجتماعی) افراد و میزان رضایت مندی آنان از

حمایت ها و خدمات تأمین اجتماعی ۱۶۸
د
۴-۷۲ جدول بررسی رابطه بین نوع بیمه افراد و میزان رضایت مندی آنان از حمایت ها و

پایان نامه رضایتمندی بیمه شدگان از  تامین اجتماعی

خدمات تأمین اجتماعی ۱۶۹
۴-۷۳ جدول بررسی رابطه بین میزان آگاهی های بیمه ای فرد و رضایت مندی وی ازحمایت

ها و خدمات تأمین اجتماعی ۱۷۰
۴-۷۴ جدول بررسی رابطه بین سهولت دسترسی به خدمات و رضایت مندی افراد از

حمایت ها و خدمات تأمین اجتماعی ۱۷۱
۴-۷۵ جدول بررسی رابطه بین نحوه رفتار و رضایت مندی افراد از حمایت ها و خدمات تأمین

اجتماعی ۱۷۲
۴-۷۶ جدول ماتریس همبستگی پیرسون بین متغیرهای تحقیق ۱۷۴
۴-۷۷ جدول مشخص کننده های کلی تحلیل رگرسیونی متغیرهای مستقل بر رضایت کل ۱۷۵
۴-۷۸ جدول مشخص کننده های آماری، میزان و جهت تأثیر هر یک از متغیرهای مستقل بر رضایت کل ۱۷۶

 

 

 خدمات بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی

 

ذ

عنوان فهرست نمودارها
صفحه
۲-۱ نمودار ارتباط ساده بین نیازها و رضایت مندی ۶۱
۴-۱ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب جنس ۹۲
۴-۲ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب سن ۹۳

 

۴-۳ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت تأهل ۹۴
۴-۴ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت شغل ۹۵
۴-۵ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تحصیلات ۹۶
۴-۶ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب نوع بیمه ۹۷

۴-۸ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب پاسخ های درست و نادرست پاسخگویان به جایگاه سازمانی تأمین اجتماعی ۹۹

۴-۹ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب پاسخ های درست ونادرست آنان در مورد استفاده کنندگان از بیمه اختیاری ۱۰۰
۴-۱۰ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب پاسخ های درست و نادرست آنان در

مورد مرجع تأیید شدن از کارافتادگی حادثه دیده یا بیمار ۱۰۱
۴-۱۱ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب پاسخ های درست و نادرست آنان در مورد افراد مجاز در استفاده از بیمه بیکاری ۱۰۲

۴-۱۲ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب پاسخ های درست و نادرست آنان در مورد درصد حق بیمه فرد بیمه شده در قانون تأمین اجتماعی ۱۰۳
۴-۱۳ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از عملکرد سازمان بطور

کلی ۱۰۵
۴-۱۴ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از شرایط بیمه بازنشستگی آنان ۱۰۶
ر
۴-۱۵ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان استفاده آنان از بیمه

بازنشستگی. ۱۰۷
۴-۱۶ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از مقررات و شرایط بازنشستگی ۱۰۸

پایان نامه رضایتمندی بیمه شدگان از  تامین اجتماعی

۴-۱۷ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از پرداخت مزایا در هنگام بازنشستگی ۱۰۹
۴-۱۸ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از مدت زمان برقرار شدن احکام مستمری بازنشستگی ۱۱۰
۴-۱۹ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تلاش سازمان در خصوص برخورداری و دسترسی به حمایت های دوران بازنشستگی ۱۱۱

بررسی

۴-۲۰ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر نظر سایر بیمه شده ها در رضایت‌مندی از خدمات بیمه بازنشستگی ۱۱۲
۴-۲۱ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از دریافت غرامت بیماری ۱۱۴
۴-۲۲ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان استفاده از بیمه دریافت غرامت دستمزد ایام بیماری ۱۱۵

۴-۲۳ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از مقررات و شرایط دریافت غرامت دستمزد ایام بیماری ۱۱۶

۴-۲۴ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از مبلغی که بابت ایام بیماری دریافت می شود ۱۱۷
۴-۲۵ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از مدّت زمان دریافت هزینه غرامت دستمزد ایام بیماری ۱۱۸

پایان نامه رضایتمندی بیمه شدگان از  تامین اجتماعی

ز
۴-۲۶ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از تلاش سازمان در برخورداری و دسترسی به هزینه غرامت دستمزد ایام بیماری ۱۱۹
۴-۲۷ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب تأثیر نظر سایر بیمه شده ها در میزان رضایت مندی از غرامت ایام بیماری ۱۲۰

۴-۲۸ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از شرایط بیمه بیکاری ۱۲۲
۴-۲۹ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان استفاده پاسخگویان از بیمه بیکاری ۱۲۳
۴-۳۰ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت مندی از مقررات و شرایط دریافت بیمه بیکاری ۱۲۴

درمانی تأمین اجتماعی

۴-۳۱ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت مندی از مبلغ مقرری پرداختی بیمه بیکاری (بابت ایام بیکاری) ۱۲۵
۴-۳۲ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت مندی از مدت زمان برقراری احکام بیمه بیکاری ۱۲۶

۴-۳۳ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از تلاش سازمان در خصوص برخورداری و دسترسی به حمایت مقرری بیمه بیکاری ۱۲۷
۴-۳۴ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت مندی از خدمات مقرری بیمه بیکاری تحت تأثیر نظر سایر بیمه شدگان ۱۲۸

۴-۳۵ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از شرایط کمک وسایل پزشکی ۱۳۰
۴-۳۶ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان استفاده پاسخگویان از کمک وسایل پزشکی ۱۳۱

پایان نامه رضایتمندی بیمه شدگان از  تامین اجتماعی

ژ
۴-۳۷ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت مندی از مقررات و شرایط دریافت کمک وسایل پزشکی ۱۳۲
۴-۳۸ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت مندی از مبلغ در نظر گرفته شده بابت کمک وسایل پزشکی ۱۳۳

۴-۳۹ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت مندی از مدت زمان دریافت هزینه کمک وسایل پزشکی ۱۳۴

۴-۴۰نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب تلاش سازمان در خصوص برخورداری و دسترسی به حمایت و خدمات کمک وسایل پزشکی ۱۳۵

۴-۴۱ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر نظر سایر بیمه شده ها در رضایت مندی از خدمات کمک وسایل پزشکی ۱۳۶

۴-۴۲ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از شرایط کمک هزینه ازدواج ۱۳۷

۴-۴۳ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان استفاده از کمک هزینه ازدواج.. ۱۳۸

۴-۴۴ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت مندی از مقررات و شرایط دریافت کمک هزینه ازدواج ۱۳۹

پایان نامه رضایتمندی بیمه شدگان از  تامین اجتماعی

۴-۴۵ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت مندی از مبلغ در نظر

گرفته شده بابت کمک هزینه ازدواج ۱۴۰
۴-۴۶ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت مندی از مدت زمان

دریافت کمک هزینه ازدواج ۱۴۱
۴-۴۷ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان در خصوص برخورداری و دسترسی به حمایت ها و خدمات کمک هزینه ازدواج ۱۴۲
س
۴-۴۸ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر نظر سایر بیمه شده ها

در رضایت مندی از خدمات کمک هزینه ازدواج ۱۴۳
۴-۴۹ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت مندی از خدمات درمانی ۱۴۵
۴-۵۰ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از کیفیت خدمات مراکز

ملکی درمانی سازمان (درمانگاه و بیمارستان) ۱۴۶
۴-۵۱ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت مندی از چگونگی تهیه

دارو و سایر حمایت ها و خدمات در درمانگاه ها و بیمارستانهای سازمان تأمین اجتماعی ۱۴۷
۴-۵۲ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از وجود تعداد (کمیت)

مراکز درمانی تحت مالکیت سازمان (درمان مستقیم) ۱۴۸
۴-۵۳ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از مدت زمان دریافت خدمات مورد نیاز از مراکز درمانی سازمان ۱۴۹

۴-۵۴ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان رضایت از کیفیت خدمات مراکز

درمانی طرف قرارداد تأمین اجتماعی (درمان غیر مستقیم) ۱۵۰
۴-۵۵ نمودار توزیع درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تلاش سازمان در جهت

 

پایان نامه رضایتمندی بیمه شدگان از  تامین اجتماعی

0 نقد و بررسی
وضعیت کالا : موجود است.
شناسه محصول : 2782-1

قیمت : تومان15,000