فروشگاه

توضیحات

طرح توجیهی پرورش شتر مرغ ۱۴۰۰

پرورش شترمرغ از لحاظ اقتصادی اهمیت فراوانی داشته وبه دلیل سودآوربودن روز به روز تعداد علاقمندان به پرورش این پرنده بیشتر گردیده وتجارت آن به صورت جهانی درآمده است . از جمله دراسترالیا که طی ۵ سال گذشته ازصفر به ۲۰۰میلیون دلار رسیده است وبیشتردرآفریقا نگهداری می گردند . جوجه های شترمرغ دریک سالگی کشتارشده وپوست آنها صادر می گردد .

 درسن یک سالگی شترمرغ ۴۵ کیلوگرم گوشت داشته وبین ۱۵ تا ۲۰ فوت مربع چرم مرغوب که ۳ تا ۵ برابر پوست گاو مقاومت وقیمت داشته تولید می کند . همچنین پرهای این پرنده بسیارارزشمند بوده که برای تزیین لباس استفاده می شود وگوشت آن اخیراَ به عنوان یک منبع جدید تأمین پروتئین حیوانی مورد نیاز انسان استفاده می شود . طول عمر شترمرغ ۳۵ تا ۵۰ سال می باشد ودرحالت طبیعی ۳۰ تا ۵۰ عدد تخم مرغ وبعضاَ تا ۱۰۰ عدد تخم می گذارد .

این پرنده دربرابر ناملایمات طبیعی ودرمقابل کمبود آب وغذا بسیار مقاوم بوده وشبیه به شتر می باشد ولی از نظرظاهری شبیه به پرندگان می باشد . درزمان دویدن گامهایش به ۵ مترمی رسد

۴۰صفحه فایل ورد (Word) فونت ۱۴

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

 

طرح توجیهی پرورش شتر مرغ 1400
طرح توجیهی پرورش شتر مرغ ۱۴۰۰

 

روش تحقیق

این تحقیق با مراجعه به واحد های پرورش شتر مرغ و تجربه کاری موسس طرح با  جمع آوری اطلاعاتی از اینترنت و طبق نیاز مردم به این محصول و اهمیت گوشت شترمرغ به دلیل پایین بودن میزان کلسترول آن و آشنایی با محصول سئوالاتی از مردم و با بررسی به توجیه اقتصادی این طرح و نتیجه گیری از کار تنظیم و جمع آوری کرده ام .

فرضیه تحقیق

تا زمانی که تولید کنندگان و پرورش دهندگان به بررسی این مشکل نپردازند و آنها را حل نکنند، پرورش و فروش شترمرغ از نظر اقتصادی دچار مشکل خواهد بود. اما چرا این چنین است؟

عوامل مهم متعددی در فرآیند اقتصادی شترمرغ دخالت دارند.

  1. تبدیل این صنعت از یک صنعت پوست ساز به یک صنعت پول ساز
  2. بازه گسترده واریانس موجود در وزن و کیفیت عضلات هر قطعه
  3. جداول صنعت گوشت اطلاعات ضد و نقیضی را ارائه می دهند
  4. تنوع و گوناگونی در صنعت گوشت
  5. تنوع و گوناگونی در میزان درآمد و عایدی هر قطعه پرنده

 

مشکلات و راه کارهای موجود طرح

مشکلات موجود پیش روی تولیدکنندگان و فرآیند کنندگان را بخوبی درک کرده اند و راه حل های مناسبی جهت حل مشکاین مقاله دستور العمل و راهنمای عملی است که تولید کنندگان مایل به داشتن و خواندن آن به دفعات می باشند تا همواره به خاطر داشته باشند که نیازها و اهدافشان در این زمینه برای ماه آینده، سال آینده و یا ۱۰ سال بعد چه خواهد بود.

پرورش شترمرغ در کشورهای زیادی در حال توسعه و رشد می باشد. به ندرت اتفاق می افتد که تولید کنندگان خودشان دور هم جمع شوند و شرکت تولیدی را تشکیل دهند که به تولید کنندگان همکارشان در بازاریابی این پرنده کمک نمایند. درتمامی کشورها مانند آفریقای جنوبی، اغلب تولید کنندگان از مساله واحدی گله مند هستند و آن تنوع وزن لاشه و متفاوت بودن وزن ماهیچه های هر قطعه است. اگر از بعد اقتصادی

به این مشکل …………....……………

 

بلافاصله بعد از پرداخت موفق لینک دانلود این پروژه فعال خواهد شد.

 

نقد وبررسی

نقد بررسی یافت نشد...

اولین نفر باشید که نقد و بررسی ارسال میکنید... “طرح توجیهی پرورش شتر مرغ ۱۴۰۰”

طرح توجیهی پرورش شتر مرغ ۱۴۰۰

0 نقد و بررسی
وضعیت کالا : موجود است.
شناسه محصول : 1369

طرح توجیهی پرورش شتر مرغ 1400

قیمت : تومان22,000