فروشگاه

توضیحات

کار آموزی شیرینی سازی شیرینی پزی کارآموزی قنادی

 

۱۲۸صفحه فونت ۱۴ فایل ورد  منابع دارد

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

 

 

 

 

فهرست مطالب : مقدمه ۱ فصل اول مراحل تولید ۱۰ شیرینی‌های خشک ۱۱ انواع‌ پای‌ها ۳۳ شیرینی‌های تر ۳۹ بتن پلمبیر ۴۳ انواع دسرها ۴۴ انبارهای موجود در ساختمان ۴۸ فصل دوم ویژگیهای شیرینی‌های آردی تنوری ۵۷ مواد اولیه اصلی ۶۱ روش تهیه بعضی از انواع شیرینی ۹۱ خلاصه‌ای در مورد عوامل خطر آفرین ۹۹ کنترل کیفیت ۱۰۷ فصل سوم موقعیت شغلی احتمالی کارآموز ۱۱۹ فصل چهارم نتیجه دوره کارآموزی ۱۲۴ منابع ۱۳۰

 

شرکت شیرین منش واقع در خیابان آذربایجان بین چهارراه خوش و روکی پلاک ۸۳۴ زیر نظر مدیر عامل وسرپرست این مجموعه جناب آقای محمد نصرتی به تولید انواع شیرینی، کیک و دسر مشغول است. تعداد پرسنلی که در این مجموعه مشغول به کار هستند حدود ۳۰ نفر می باشد که در یک شیفت کاری از ساعت ۸ تا ۱۶ مشغول به کار هستند ومدت کار اضافه جزو اضافه کاری محسوب می شود. تعداد کار کنان در بخش ترکاری ۵نفر، در بخش خشک کاری ۱۰نفر، ۷نفر فروشنده و ۴نفرهم به عنوان کمکی نیزوجود دارند که بیشتر بعدازظهرها میایند.

این مجموعه هم اکنون بخش اعظمی از صادرات شیرینی را به عهده دارد. ونیز تامین کننده انواع شیرینی و کیک های تر ووخشک به فروشگاههای معتبر داخلی است.

به منظور پیشرفت در صنعت شیرینی همگام با کشورهای پیشرفته، این مجموعه به تولید شیرینی های دیابتی ودایتی(رژیمی) روی آورده که نیاز بیمارانی که توان استفاده از شیرینی را ندارند بر طرف کرده است.

کودکان عزیز شیرینی مخصوص خود را بار رنگ و مواد طعم دهنده مجاز می توانند از این شرکت تهیه کنند.

این مجوعه به علت توانایی خاص در امر تولید، در سال ۱۳۸۰ مبادرت به ساخت کیک خامه طبیعی به وزن ۷/۲ تن در میدان آزادی به منا سبت ولادت حضرت مهدی(ع) پرده برداری شد. ونیز در سال ۱۳۸۱ بزرگترین کیک خامه طبیعی در جهان به وزن ۴تن وبا استفاده از ۱۲۰ لیتر آب زمزم طراحی و تولید نموده است که در صحن مقدس امام زاده صالح به نمایش عموم و جهان گذاشته شد به طوری که تمام رسانه های داخلی و خارجی به نقدوبررسی این کارغیر منتظره پرداختند.

آقای نصرتی مدیرعامل و سرپرست مجموعه وخانواده ی شیرین منش و همچنین ریاست اتحادیه صنف قنادی وشیرینی وکافه قنادی تهران و عضومجمع امور صنفی تهران می باشند وسالها در امر پیشرفت صنعت شیرینی سازی در ایران فعالیت داشته اند.

تولیدات در این قنادی برخلاف کارخانجات که به صورت مکانیکی و صنعتی انجام میشود، در اینجا به صورت سنتی صورت میگیرد .

اهم فعالیت این شرکت:

۱) تولید محصولات قابل عرضه در فروشگاه های زنجیره ای وسوپر مارکت ها( انواع کیک: کیک مکزیکی(دورنگ،شکلاتی،وانیلی)_ کیک میوه ای_انواع پای_ انواع سوهان عسلی(گردو،بادام هندی و…)شیرینی خانگی و …) شیرینی مخصوص کودکان(قابل عرضه در مدارس و مهد کودکها و …) انواع اسنک و اردو و کاناپه.

۲) تولید شیرینی های دیابتی ودایتی(رژیمی) قابل عرضه در سوپر مارکتها، بیمارستانها و مراکز تامین شیرینیهای مخصوص بیماران دیابتی.

۳) محصولات مخصوص پذیراییاز جشنها و سمینارها_ مراسم سوگواری وهمایش ها ( شیرینی، کیک، انواع خرما و حلوا، دسر، انواع اسنک و پیش غذا، شیرینی های ریز میوه ای)

۴)    صادرات انواع شیرینی به تمام نقاط جهان.

۵) عرضه شیرینی ، کیک ودسر به کافی شاپ ها ، هتل ها، رستوران ها و تالارها.

آقای نصرتی عضو فعال وقدیمی اتحادیه قنادان که در سال ۱۳۵۸ تا کنون در هیات رئیسه اتحادیه یاد شده جزو ارگان اصلی بوده ودر سمتهای بازرس و عضو هیات مدیره اصلی فعالیت داشته است. ایشان با این نظر که در بخش صنفی قنادی های ایران به رغم پیشرفتهای بین المللی دنیا ، تحولی رخ نداده است ، گفتند به جرات می توانم بگویم نه تنها پیشرفت نکرده ایم بلکه عقب گرد هم داشته ایم . ایشان دلیل ادعای فوق را به این شکل عنوان کردند: قنادی های ایرانی در سالهای گذشته دور، انواع واقسام شیرینی ها را ابداع    میکردند که امروزه از دوهزار قناد،دویاسه قناد هم آنگونه کار نمی کنند، ایشان عنوان کردند که: در حال حاضر مشتریان با مراجعه به قنادی ها، از شمال تا جنوب شهر با شیرینی های یکسان مواجه شده و نهایتا دوتا سه نوع دسر متفاوت نیز می بینند که این ذائقه تنوع طلب مشتریان را راضی نگه نمی دارد……………………..

بلافاصله بعد از پرداخت موفق میتوانید فایل کامل این پروژه را با سرعت و امنیت دانلود کنید

قیمت اختصاصی و استثنایی این پروژه در پایان نامه دات کام : تنها , ۸۸۰۰ تومان

 

 

 

نقد وبررسی

نقد بررسی یافت نشد...

اولین نفر باشید که نقد و بررسی ارسال میکنید... “کارآموزی صنعت شیرینی سازی”

کارآموزی صنعت شیرینی سازی

0 نقد و بررسی
وضعیت کالا : موجود است.
شناسه محصول : 267

قیمت : تومان49,500